help !

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door marjon 2, 7 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik had twee weken terug een hele lichte positieve test , dag daarna 1,5 dag flink bloedverlies en naar mijn idee ook stolsels en nog iets wat ik niet kan thuis brengen , 2 dagen erna een test gedaan en naar mijn idee negatief..........
    Nu zei iets in me test nog maar een xtje , en ik heb nog nooit zo'n knallende positieve test in handen gehad ....

Mijn vraag , ik dacht dat ik een miskraan had gehad , maar dan kan ik toch niet een veel duidelijkere test in handen hebben alsvoor miskraam ...?
    Voor deze zwangerschap heb ik een bbz gehad , ik zou nu dan ong 6 weken zwanger moeten zijn , hebben jullie enig idee.............

Ik denk dat ik maandag maar snel ziekenhuis moet bellen , voor echo om een bbz uit te sluiten..

alvast bedankt , marjon

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Hoi , ik ben vannochtend naar het ziekenhuis geweest om een bbz uit te sluiten , en er zat een vruchtzakje in de baarmoeder, vrijdag gaan ze verder kijken en termijn bepalen , waarschijnlijk zou ik nu iets minder als 6 weken zwanger zijn .........
    Ben alleen vergeten te vragen wat die bloeding geweest kan zijn en waarom ik eigenlijk tussendoor een negatieve test had , enig idee ?

3. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi marjon,

GElukkig is het geen BBZ!
    De bloeding kan zijn veroorzaakt door de innesteling. Ook kan het afkomstig zijn van je baarmoedermond,deze is een stuk kwetbaarder door de goede doorbloeding van de baarmoeder. Er kan daardoor soms een haarvatje knappen. Dit kan getriggerd worden door ontlasting,gemeenschap,sporten,zwaar tillen.
    Ik neem aan dat je binnenkort voor een vervolg echo gaat!

Imke

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    A,S. vrijdag heb ik de volgende echo , kan bijna niet wachten ..........
    Er gaan allerlei scenario's door m'n hoofd en dan natuurlijk weinig goede , maar ja , we hopen dat we vrijdag flink kunnen gaan feesten , ik laat het wel ff weten !

Bedankt dat jullie hier zijn en altijd onze vraagjes willen beantwoorden , petje af !

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik heb vanmiddag een echo gehad , en vruchtzakje is vergeleken met zondag heel mooi gegroeid !
    Zou nu ong iets meer dan 5 weken zwanger zijn en 25 februari mag ik terug komen en gaan we hopelijk kijken naar een mooi kloppend hartje , want dat zullen we dan denk ik wel kunnen zien !

6. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Marjon,

wat een goed nieuws! Fijn dat het er goed uit zag. Op naar de volgende echo!

Mirjam

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    kan bijna niet wachten !

Deel Deze Pagina