Geen auto, hoe naar huis vanuit ziekenhuis?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Username, 20 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Username

Username Niet meer actief

Ik twijfel of ik dit op de goede pijler plaats, dus als dit topic verplaatst moet worden dan hoor ik t wel.
    We brengen vandaag onze auto weg naar de sloop. Vanwege de vele kosten die we de laatste tijd hebben gehad (verhuizing, verbouwing, vervangen dak, lekkage en langdurig zieke kat) vinden we het niet redelijk om nu veel geld uit te geven om de auto door de keuring te krijgen. Eerst de spaarrekening maar weer eens spekken.
    Dus besloten om het komende jaar goed te sparen en dan weer een auto te kopen. Geen probleem op zich, bijna alles is hier met t ov sneller dan met de auto. Alleen af en toe een ritje naar familie maar dan huren we er wel een.

Ik zat me vanochtend alleen af te vragen hoe het moet na de bevalling. Ik moet in t ziekenhuis bevallen en wellicht een paar dagen blijven. Maxi-cosi gaan we natuurlijk kopen maar hoe gaan we naar huis?
    Een taxi lijkt me niet handig toch? Of doen die niet moeilijk over een maxicosi? Iemand ervaringen? Tips?

2. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Ik zou gewoon even een taxibedrijf bellen en informeren, lijkt mij geen probleem voor hen.

3. Username

Ik ga eens informeren. Zelfde geldt voor de rit naar het ziekenhuis toe. Dan zijn de weeën ws al begonnen. Hoor verhalen dat taxichauffeurs je dan niet mee willen nemen.

4. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    terugweg zou je taxi kunnen pakken of de bus...

5. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Wij hebben ook geen auto, mij man had toen alle taxibedrijven in de buurt afgebeld, en eigenlijk gaven ze allemaal wel aan dat ze WEL barende vrouwen mee nemen. Uiteindelijk wilde ik helemaal niet met een taxi met gebroken vliezen en hebben we mijn schoonvader opgebeld (duurde wel 3 kwartier voor hij er was, maar ach ;)) en toen ik na 10 dagen naar huis mocht heeft hij ons weer naar huis gebracht.
    Ik zou zelf niet met de bus willen gaan, meestal ben je nog erg moe vlak na de bevalling.
    Ik denk dat een taxi niet moeilijk doet hoor over het naar huis brengen! Zeker niet over de maxicosi. Die zit zo vast in de riemen... Maar om het zekere voor het onzekere te nemen: Altijd even bellen!

6. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    is er geen familie lid die kan rijden, ook al wonen ze wat verder weg het is maar 1 keer

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Taxi, die doen niet moeilijk hoor!!

8. Username

Helaas, die wonen allemaal op twee uur rijden van hier...
    Vrienden wil ik niet zomaar vragen op dit soort momenten. Toch liever met z'n drieën of met familie, maar dat laatste is niet iets waar we op kunnen rekenen.

Deel Deze Pagina