Is Fort Myers in Florida leuk?!

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door vanesje, 18 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    We willen graag de golf coast gaan verkennen en welk plaatsje is leuk en moeten we gaan zitten?

2. ldm

ldm Actief lid

1 sep 2009
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Wij zijn een aantal keer in florida geweest toen de kindjes er nog niet waren. We hebben er familie wonen.
    Ik zou in ieder geval proberen om naar de everglades te gaan, er is 1 weg die erdoor heen gaat en dat is zo mooi! Je ziet echt de krokodillen aan de weg liggen, er zijn ook verschillende punten waar je kan stoppen.
    Verder zou ik gewoon daar kijken, er is zoveel te doen in die omgeving. Er liggen overal folders van leuke plaatsjes enz.
    Heel veel plezier!

3. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik zou zegge, NEE, niet met kinderen. Ik bedoel, het is moo hoor, maar er is geen bal te doen. Mt kids zou ik lekker naar Orlando gaan, Miami en idd de Everglades!

4. Fort Myers is leuk voor 1 dagje. We zijn er afgelopen september 2 nachten geweest omdat we daarop vlogen. Daarna zijn we doorgereden naar Orlando voor 3 weken.

Ik vond het wel een leuk plaatsje met een mooi strand. We zijn daar naar een outlet geweest en voor de rest lekker in het zwembad.
    Ik vond het wel een leuke plaats voor 1 nachtje, je kunt alle kanten op vanuit daar.
    Ik ben voor de rest alleen in Orlando en omgeving geweest.

5. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het ligt eraan voor hoe lang.
    Ik heb me er 4 dagen heerlijk vermaakt. Mooi strand bij het hotel. Daarnaast vanaf Fort Meyers Ding Darling wild life refuse bezocht, Sanibell en Captiva. 2 eilandjes verderop. En vanaf Captiva een hele leuke cruise naar Cabbage key, veel dolfijnen gezien onderweg en een leuke wandeling gemaakt op Cabbage Key.
    Ik zou er niet een hele vakantie blijven maar als je bijv een rondreis door Florida doet is het een leuke bestemming

6. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    We gaan niet met de kinderen. Normaal doen we South Beach, of Everglades en de Keys. Golf coast zijn we nog nooit geweest dus dat willen we verkennen maar wat is dan het leukste stadje om de golf coast vanuit te verkennen?

7. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Dan is Ft. Meyers zeker wel leuk! Westcoast is ontzettend mooi. Of anders Napels?

8. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Grappig dat je dat zegt Mamanama, we twijfelen tussen Naples en Fort Myers. Wat is leuker, mooier, gezelliger etc..

9. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind Naples wel wat gezelliger maar Fort Meyers ligt weer wat centraler kan je makkelijker andere dingen bezoeken.

10. ldm

ldm Actief lid

1 sep 2009
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn een keer 2 nachten naar sarasota geweest, daar hebben we een leuk hotel gehad aan de zee. Ze hebben daar een heel mooi strand.
    En in homosassa springs zit een leuk parkje waar ze mannetees opvangen. Ze hebben er ook andere beesten. Je kan ze van dichtbij bekijken en hebben ook een plek waar je ze onderwater ziet.

Deel Deze Pagina