Zwanger worden na vroeggeboorte

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dees75, 28 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik ben op 13 oktober bevallen van Sem en Thijs na een zwangerschap van 23 weken en 3 dagen. Te vroeg voor onze jongens. Ze konden nog niet overleven.... Pas vanaf 34 weken wordt er gekeken of ze het leven van je baby kunnen redden...

Uit de onderzoeken is geen medische reden gekomen waarom het mis is gegaan. De volgende keer krijg ik wel een behandeling tijdens de zwangerschap om te kijken of e de zwangerschapsduur daarmee kunnen rekken.

We zijn voor een nieuwe ronde bezig nu, heel spannend!

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    och wat erg wat jullie is overkomen zeg !
    Spannend voor jullie zeg , maar hoe is het nu , het is nog zo pril allemaal ...........

een hele dikke kus marjon, en heel erg veel sterkte met het verliezen van jullie 2 kanjertjes
    hiereen heel mooi liedje ik heb er veel traantjes bij gelaten en nog steeds eigenlijk!!!http://www.youtube.com/watch?v=IrMAX7Ex0tU

3. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ach meis..... :( Als eerste sterkte nog met het verlies van Sem en Thijs!

Heel veel geluk gewenst met het opnieuw zwanger worden! Hoop dat het snel raak mag zijn voor jullie!

Liefs!

4. Anoniem01

Anoniem01 Actief lid

6 sep 2008
    110
    0
    0
    Ow wat erg wat jullie overkomen is, heel veel sterkte daarmee :(

Ik hoop dat jullie nu met alle geluk van de wereld een heel gezond kindje op de wereld mogen zetten!

5. Dank jullie wel voor jullie lieve woorden, Anoniem, heb je al getest? Je banner zegt 2 dagen overtijd.... en voor Eleni, ik zie dat het voor jou ook bijna zover is... spannend...

Heel veel succes voor beiden!

6. Anoniem01

Anoniem01 Actief lid

6 sep 2008
    110
    0
    0
    Ik ben van het weekend door drukte niet meer op het forum geweest maar helaas zaterdag ongesteld geworden. We baalde flink omdat het allemaal zo goed aanvoelde maar goed een nieuwe ronde nu en volgens de pendels moet het helemaal goed komen nu hahaha

Deel Deze Pagina