Hallo ik heb een vraagje hadden jullie dit ook vorige maand was ik maar 2dagen ongesteld niet eens veel nu ben ik weer 2dagen overtijd en heb steken in me rechter zijde en soms in me baarmoeder verders een beetje hoofdpijn ik weet niet of ik nu wel zwanger ben maar om een test te doen vind ik nog vroeg alvast bedankt voor jullie antwoorden
Hoi Joyce Als ik jou was zou ik gewoon testen hoor. Volgens mijn kun je vanaf 1 dag overtijd al testen. Met je vraag over je korte ongesteldheid kan ik je niet helpen, die van mij verloopt altijd hetzelfde. succes!
Gewoon testen. Zeker nu je overtijd bent. ( En geen hoofdletters gebruiken. Ik denk dat mensen eerder geneigd zijn je bericht niet te lezen dan wel met zo'n schreeuwende tekst)
hoi ja sorry ik had het niet door dat hij op capslock stond ik ben eigenlijk een beetje bang om die test te doen omdat ik denk dat het een teleur stelling word ik heb nu al zovaak getest dat ik deze maand toch even wil afwachten misschien als ik volgende week nog niet ben dan ga ik zekers een test doen