Hoi dames! Ik heb altijd een hele onregelmatige cyclus tussen dr 20 en 27 dagen! Alleen nu begon ik op de 16e dag te bloeden.. Het was eerst licht roze toen werd het iets donkerder en de laatste dag was het bruinig. Dit begon op dag 16 en eindigde op dag 18.. Dus maar 2 dagen! Ik kon het echt niet zien als een menstruatie mijn menstruatie is meestal 9 dagen lang. Wat zou dit kunnen zijn? Ik ben nu 10 maanden gestopt met de pil. Liefs jaysa
Hoi Jaysa, Hoe veel dagen ben je normaal ongesteld? Het kan zijn dat je menstruatie een keer anders dan anders is, heb dat ook een keer gehad... Of misschien een vroege innestelling? Heb je al een testje gedaan?
Hoii Ben normaal 9 dagen lang ongesteld! Dus echt raar! Ik heb gisteren middag een test gedaan maar was negatief.. Kan het ook zijn dat je tijdens je eisprong bloed verliest? Liefs
Hoi Jaysa, had ik ook m'n eerste cyclus, denk dat het een kwestie van hormonen is die iets te laag zijn of dat het een ovulatiebloeding was. Hoop dat je snel zwanger bent!