Hoi, Al een paar dagen/weken heb ik last van een soort van 'korreltjes' die op mijn tepels zitten en eraf komen als ik eraan zit. Het doet verder geen pijn (alhoewel mijn tepels wel ontzettend gevoelig zijn) maar ik vroeg mij af wat dit is en of dit 'normaal' is?
Oh, dat herken ik wel. Tenminste als ze een beetje gelig van kleur zijn. Ik dacht dat het een soort van opgedroogde melk kon zijn. Maar als ik erin knijp (oh, en ze zijn ook erg gevoelig), komt er niets uit...
Ik herken het ook wel een beetje maar kan je helaas niet vertellen wat het is heb geen idee! haha....
heb het ook al een paar weken! geen idee wat het is. melk lijkt me ook wel erg vroeg.... Knijpen heb ik ook geprobeerd maar inderdaad geen succes, AU! ben benieuwd of iemand het wel weet!
ik weet ook niet wat het is maar heb het ook. het is net of er allemaal barstjes in je tepel zitten en die zijn gelig van kleur ik vind t een beetje ranzig gezicht hahhaha
Ik heb het ook en volgens de gyn is het colostrom, voormelk dus. Je borsten beginnen nu gewoon al melk aan te maken, cool he?
Yup is gewoon je melk wat op gang aan t komen is. Heb t ook al tijden. En met de vorige 2 keer had ik t ook. Heb nu ondertussen al een heeeeel klein beetje vocht als ik knijp. Dus nog ff en ik loop weer met van die lekkende tieten rond
Yep hier nog iemand die dat heeft, al paar weken! Mijn vk zei ook dat het al melk was.. hoewel er bij mij ook nog niks komt als ik erin knijp
bij mij komt er ook niets uit als ik knijp, maar ik lek al als een mandje... vooral als ik in gedachten ben over baby's
Brrr knijpen probeer ik niet eens, auwauw! Maar lekken doe ik ook niet echt. Alleen dus dat gele spul op/tussen mijn tepels...
Haha, dus ik heb geen enge tepelaandoening Nouja, mooi dat mijn lichaam dus alvast de melk aan het installeren is want ik wil graag BV gaan geven dus kom maarrrrrr
Hier nog een lekkende zwangere Bij mij komt er ook wat vocht uit als ik in mijn tepel knijp. Ondertussen lek ik alleen zodanig dat ik denk ik maar zoogcompressen ga aanschaffen
ik heb nu al wit achtige korreltjes op mijn tepels.. en jeuken dat ze soms doen! zou wel heel vroeg zijn als ik nu al melk aan maak! of is dat normaal?
ja dat heb ik hier ook! Dat is opgedroogde voormelk oftewel colostrum. Nog eventjes en dan krijg je ook lekvlekjes op je bloesjes enzo: erg fijn 8)
Heb dat nu ook al! Had mn vorige zwangerschap ook al snel lekkende borsten..... zucht.... Heb nu soms al het gevoel dat mn tepels vochtig aanvoelen... zal dus wel niet lang duren voordat ik weer compressen kan gebruiken.....