Hallo, Ik heb een Nuby tuitbeker voor mijn dochtertje gekocht maar daarin verslikt ze zich heel snel. Bij mijn schoonmoeder drinkt ze heel goed uit een tuitbeker van winnie de pooh die had ze bij de kruidvat gekocht maar verkopen ze niet meer, helaas. Welke tuitbeker of rietjesbeker raden jullie mij aan zodat ze toch goed kan drinken? Alvast bedankt.
Hier ook de hema beker, en een rietjesbeker van difrax, daar zal ze zich niet in verslikken want door 't anti lek systeem zuig je jezelf binnenstebuiten.
Wij gebruiken de rietjesbeker van Nuby met antilek. Gaat erg goed. Mijn zoontje weigerde pertinent de tuitbekers van diverse merken maar hier kan hij prima mee uit de voeten.
Hier ook de Hema rietjesbeker met succes. Soms als hij erg dorstig is verslikt hij zich wel, maar dat houd je toch
Wij hebben ook de rietjesbeker van de Hema en een tuitbeker (antilek) van Avent. Zoonlief kon gelijk goed drinken uit beide bekers. Sinds een tijdje gaat het drinken uit een gewone beker hier heel goed en mijn zoontje vindt dat zo leuk dat hij nu nauwelijks uit de tuitbeker/rietjesbeker wil drinken.
Nuby rietjesbeker. Pas na 1 jaar snapte ze hoe een tuitbeker werkte maar die hebben we hier nooit gehad.