Ik heb nog wel even de tijd.. maar jongens naam was al bekend voor dat ik zwanger werd.. zou graag een mooie meisjes naam willen met een L ( wegens jongensnaam word met een A ( wat mijn mannetje zijn naamook mee begint) En L van mijn naam ) Maar mijn mening valt meer op anderenamen .. Leuke mooie of aparte namen met een L Hoor t graag!!! Bedankt
Lynn/Linda Livy/Liv Lore Lieke Lotte/Lot Lisa Lize Lizzy Weet niet of er hier wat tussen staat. Dan weten we welke kant we op moeten zoeken
Wel leuk .. maar wil iets aparts bijzonders.. mijn vriend heeft gewone naam .. als jongen wrd krijgt het de zelfdenaam .. echte hollandse naam ..familiedingetje is dat .. mijn naam is erg apart.. daarom lijkt het mij leuk om iets aparts met een L.. vind ik moeilijk maar wel bedankt Lieke is wel leuk En Lisa ook wel .. maar.. nog niet overtuigt! Bedankt
Lune wel leuk .. maar vind het nog niet .. echt zo vaan Yeaah !! haha .. wel aparte naam trouwens!! En bedankt voor de Link! zal ff koekeloere
Ligt ook een beetje aan jullie achternaam, ik persoonlijk vind dat als je een oerhollandse achternaam hebt niet alle Engelse of exotische namen mooi samengaan. Een greep: Lily Linde Lexie Laure Leandra Lena Lois Lauren/Lauryn Laurence Leontine Livia
Misschien al wat dubbele namen, maar ik 'gooi' even eenrijtje neer: Lena Laura Liselore Lisanne Lune/Luna Lucie Lianne/Liane Lonneke Lenneke Lia Loes Lotje Lieve Liv Lizzie Lina