Hoi allemaal, Mijn man ik vinden het erg moeilijk een naam te kiezen voor onze zoon die we in juni verwachten... We willen graag dat het leuk past bij de namen van de meiden, Jasmijn en Fleur... Kunnen jullie eens met me mee denken? Ideeen over jongens namen die er leuk bij passen? Wij vinden bv Jasper erg leuk maar die naam heeft drie dezelfde eerste letters dan Jasmijn, keek me niet zo makkelijk met het roepen van de kinderen, wat denken jullie? Bv Catheleine
Jasmijn, Fleur en Cas Jasmijn, Fleur en Syl Jasmijn , Fleur en Tijn Jasmijn, Fleur en Timo Jasmijn, Fleur en Sam Jasmijn, Fleur en Daan Jasmijn, Fleur en Mats Jasmijn, Fleur en Tycho Jasmijn, Fleur en Toby Jasmijn, Fleur en Bastiaan mijn eerste ingevingen
Super bedankt voor het mee denken over een naam... Dat het je toch zo onzeker kan maken he! Catheleine
Ja ik vind Mees zelf ook erg leuk, mijn man nog iets minder... Maar die moet vaker nog aan dingen wennen... Bedankt voor de reactie.. Leuk, dat het in mijn straatje past ook.. Catheleine
Jasmijn, Fleur en Lucas Jasmijn, Fleur en Marijn Jasmijn, Fleur en Pepijn Jasmijn, Fleur en Floris Jasmijn, Fleur en Julian Jasmijn, Fleur en Milan Jasmijn, Fleur en Jonah Jasmijn, Fleur en Sander Jasmijn, Fleur en Thomas Jasmijn, Fleur en Maarten Jasmijn, Fleur en Pieter Jasmijn, Fleur en Marnix Jasmijn, Fleur en Thijs
Hoi, Fijn al die ideeen, kei bedankt allemaal. Milan en Maxim vind ik ook erg leuk inderdaad... Moeilijk moeilijk moeilijk Catheleine
Ik moest ook gelijk denken aan Mees, dat vind ik er echt heel mooi bij passen. Andere suggesties: Maarten Thom Robin
Mees vind ik ook super mooi, maar krijg man lief niet overtuigt... Ik denk nu aan Milan of nog steeds Jasper. Maar ja dan zit ik met Jasmijn en Jasper... En dat maakt me onzeker... Groetjes Catheleine