Hallo, zoeken nog een leuke tekst, welke vinden jullie leuker? Nieuwe suggesties zijn ook welkom ( als ze maar niet al te standaard zijn ) 1: Wil je de luier ruiken? graag eerst even de telefoon gebruiken 2. Voor beschuit met muis, bel ons even thuis We zoeken een korte en krachtige/leuke zin.
vind de tweede ook leuker, maar ja kon niet echt veel vinden wat we leuk vinden.. ja en kiezen uit 1 tekst dat werkt niet he.
Ik zou voor de eerste gaan Kaatje, net iets pakkender. Misschien is wil je haar of zijn oogjes zien twinkelen dan eerst even de telefoon laten rinkelen? iets voor jullie. Groetjes Elvira
gezellig een beschuitje eten? Laat het ons dan even weten! wilt u haar oogjes zien twinkelen? Laat dan de telefoon even rinkelen. een vriendelijk verzoekje: bel even voor een bezoekje bezoek vinden wij fijn, maar mag het de eerste 14 dagen zijn? langskomen? Gezellig , natuurlijk altijd! Maar laat ons even weten, Op welke dag en rond welke tijd! Vanaf nu leven we in het ritme van ons kleintje Wil je ons bezoeken, geef dan eerst een seintje heb je hier misschien iets aan?
beschuit met muis vind ik wat raar klinken omdat je toch vaak zet met muisjes... mischien dit: Wil je onze kanjer zien? Bel dan even, anders slaapt hij misschien Wil je van te voren even boeken, voordat je mij komt bezoeken Bel je mijn pappa even voordat je ons met bezoek komt vereren. Dan weet hij gelijk hoeveel beschuitjes hij moet smeren. Tussen 13.00 en 15.00 liggen wij te rusten en na 22.00uur zegt ook pappa welterusten. Bezoek vinden we fijn, maar dan wel op ons kraamfestijn.
wij hebben de volgende tekst gebruikt: wil je vingers en tenen komen tellen? dan graag eerst even bellen