hoi dames, Ben op zoek naar een leuke tekst voor een op shirt voor onze dochter van anderhalf! Over dik 4 weken ben ik uitgerekend en we willen graag dat als de kleine geboren is dat onze dochter een shirt draagt met toepasselijke tekst. Hebben jullie leuke ideeen? Vind "hoera, ik ben grote zus" op zich wel leuk, maar dat komt wss zo vaak voor, heb liever een andere tekst.
Als je weet wat het geslacht is van de baby kun je bijv laten drukken.. Trots op zus te zijn van .... Of Grote zus van .... ... is mijn kleine broertje/zusje!
Geef mij maar een kus (voorop) want ik ben grote zus! (achterop) of als je naam en geslacht al weet, ik ben grote zus van....
mijn nieuwe boertje/ zusje is bijna net zo lief als ik of familieportret met 4 getekende gezichtjes en daar de namen onder: mama, papa, ik, en .... pfff,lastig hoor...
nu ben ik echt een zus zie ik er al groter uit? ben hier niet zo goed in.moet het rijmen? het was een hele klus, het worden van een grote zus
is mama bevallen, heeft ze nog steeds last van hormonen.... (moet wel net je gevoel voor humor zijn) is mama nu mama kwadraat?
Wat wij hadden is....... GROTE ZUS (in opleiding) en dan de tekst van in opleiding onder grote zus! of... Mijn Mama heeft een baby in haar buik Niet langer in mijn (plaatje van een eendje) Baby (broer/zus) verwacht in 2010 Mijn wens voor 2010 ? De baby zien ! 1 plus 1 is 4 ! Mij wacht een mega klus want ik wordt grote zus! Feliciteer me, Geef me een zoen een knuffel of kus Achterkant : Ik krijg een broertje of een zus zo weer wat nieuwe ideetjes hihihi
ik heb niet echt een duidelijke foto maar dan heb je er een idee van.. http://i209.photobucket.com/albums/bb104/mamavanfloortje/Estherwerk003.jpg ik wist niet zo goed welke link ik moest gebruiken
wij hebben een shirt van peas met de tekst "big sister (naam kind)" met ook nog een leuk plaatje erbij van een soort superwomen. Heel leuk shirt!
bedankt voor jullie mooie ideeen, er zitten erg leuke bij. Nu maar eens nadenken welke we gaan doen. mocht iemand nog ideeen hebben, ze zijn van harte welkom!