hahahahahah! @Eefke.. durf je dat.. ik moet al heel lang zoooo nodig plassen maar durf me niet te verroeren!
Ik heb sinds paar weken ook kort haar zal ik eens kijken of ik.m kan uploaden? ben van lang naar kort gegaan. he lukt niet. zit op telefoon sorry.
ik heb eigenlijk altijd al lang haar , als het nog 15 cm gegroeid is hangt het op me kont...... heb dan wel een pony/schuine lok , die nu weer lang aan het groeien is.. lekker vlot model, had het vroeger in 1 lengte en dat vond ik niet meer leuk. ik heb ook soms van die momenten dat ik wat ANDERS wil...maar ja... zo kort hoeft voor mij niet, staat mij volgens mij niet. haha en je moet er ook een gezicht voor hebben. half lang of net over de schouders is ook wel leuk.. maar ja... we denken er nog maar over naar, zolang ik twijfel doe ik het niet haha. maar je hebt absoluut wel stoere korte kapsels die vrouwen heel erg leuk staan.
jaaaa!!!!!!!!!!! daar is ze! ja je bent wel wat ik verwachtte. echt een pure natuur vrouw. je hebt wel mooie slanke handen zeg. ik heb van die worstevingers. jaloers! heel leuk dat je je foto plaatst!