Nou, dat vind ik nu lief van jou! Hee, even wennen hoe dit bevalt he, ik ben niet zo van mn kop op het net, maar zo kunnen jullie prima een beeld vormen. Stelletje!
ik had trouwens raar opgekeken als zg een vrouw was met lang geblondeerd haar, sexy kleding en lange laarzen. zo iemand zie ik niet gauw allerlei zelfgemaakte dingen pureren en in de moestuin werken. vind het wel heel tof van haar! ik ga naar bed. nou ja wachten tot man naar binnen komt. ga zolang even bij mn oudste in bed liggen. vind ik altijd gezellig truste iedereen
Leuke foto's komen er hier voorbij! Heb het op dit moment half lang, en wil het graag wat langer hebben, maar groeit helaas nog niet zo hard!
hahahahahaha ik heb net het hele topic doorgespit. geweldig hoe zg jullie allemaal in de greep houdt en met een kluitje het riet in stuurd. ik heb ooit kort haar gehad, in het tijdperk way way way before de digitale camera's. nu heb ik meestal halflang of lang haar. ik kan dus niks zinvols toevoegen aan dit topic. buiten dan dat iedereen toch wel redelijk lijkt op hoe ik ze me voorgesteld had. ( behalve eefke op de een of andere manier had ik daar een ander beeld bij )
Ik vind het een prachtige foto.. heel kenmerkend voor jou met ZOON.. precies zoals je berichten! mooi
dank je... maar was best veel werk. fohnen, mousse erin, haarlak en om de 4 weken naar de kapper. dat lukt me nu niet helaas
nee dat snap ik. wilde je laatst nog pben hoe je je nu voelde? aangezien dit toch een vreemd topic wordt kan ik het ook hier wel vragen. je bent weer meer online dus gok erop dat je iets minder misselijk bent nu?