Zoo dan wat een reacties!! Ik denk zoo dat zijn veel foto's maar t is meer gepraat...! Haha Maarre leukenkorte koppies hoor!!
haha wat een leuk topic dit. Leuke foto's, ik ga mijn haar binnenkort ook laten knippen (en de lange lokken doneren) dus heb de plaatjes van hoe ik het wil al liggen. moet alleen nog even een afspraak maken met de kapper.
Ik heb mijn haar ongeveer in dit model =P hoewel het al weer iets langer is geworden -.- dit was beste voorbeeld wat ik kon vinden haha
Goh als ik die kapsels hier zie. Ben ik dan saai met mn lange haar haha. Maar ooit 1x kort haar gehad...NOOOOOOOOOOOIT meer! Echt, staat mij voor geen meter en ik vind het echt teveel gedoe.
hier ook hoor wendelaa, ik vind het ook wel leuk ( bij anderen), maar krijg er zelf altijd zo'n eihoofd van. na 4 pogingen heb ik het ook amar opgegeven.
Ik had ook best lang haar en het afeknipt. in heeeel veel laagjes en het langste gedeelte was tot mn schouders... het nadeel nu, je moet het idd wel wat stijlen en bol maken anders is het niet zo lekker vlot ennn je moet het bijhouden...mn haar groeit wel aardig opzich en ben eigelijk niet zo trouw aan de kapper. maar heel veel laagjes zoals je eerste foto is wel heel gaaf!
zogelukkig nou ben ik toch wel benieuwd wat voor foto dat was...heb ik weer iets leuks gemist zo te lezen
ik wil ook graag weer een kort kapsel maar met me 94 kilo bij 163 zie ik er al dik genoeg uit, ben bang dat me hoofd dan echt een michelin poppetje word......
Ik vroeg me af of ik de foto's al geplaatst had, ja dus! ik heb altijd halflang haar. Durf echt niets anders Ik zie er nog exact zo uit, alleen iets ouder Ik hou het hier maar bij, ik ben bang dat kort mij echt niet staat. Ik maak overigens weinig foto's van mezelf, heb dus echt even moeten zoeken
Hmm krijg zin om naar de kaper te gaan. Heb nu mijn haar tot over mijn schouders, maar had het altijd een stukje korter. Maar ik heb echt heel veel, en heel dik, superstijl haar. Wat kun je daar nou mee qua kortere kapsels?
ts, ik heb nog een nu foto gevonden, let niet op mijn neplachje, heeft man onverwacht gemaakt, ik draaide mij op en: klik Bekijk bijlage 193224
Whahahaha Tulip!!!! Jij ziet er zò anders uit dan dat ik me had voorgesteld. Ik zag je voor me als smal, klein vrouwtje met lang, steil, blond haar en zonder bril. Geweldig hoe een ander beeld je van iemand kan hebben zeg... Maar heel erg leuk om een gezicht voor me te hebben, ook van de andere dames
Dan ben je net zo oud als dat ik ben en ja laten we zeggen dat het een wereld van verschil is. Ik vind dat jij een stuk ouder lijkt en die term wat ik gister in dat andere topic eruit gooide komt omhoog in mijn gedachte. Maar dat is omdat wij 2 totaal verschillende types zijn!