Kort haar...!

Discussie in 'De lounge' gestart door ccwomen, 25 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hey mamavanamarylli heb ik meteen een gezicht bij de berichtjes ;)

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

haha lizzy1986 ja inderdaad

3. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Zoo dan wat een reacties!! Ik denk zoo dat zijn veel foto's maar t is meer gepraat...! Haha
    Maarre leukenkorte koppies hoor!!

4. Maia

Maia Niet meer actief

haha wat een leuk topic dit. Leuke foto's, ik ga mijn haar binnenkort ook laten knippen (en de lange lokken doneren) dus heb de plaatjes van hoe ik het wil al liggen. moet alleen nog even een afspraak maken met de kapper.

5. Giltje

Giltje Niet meer actief

Ik heb mijn haar ongeveer in dit model =P hoewel het al weer iets langer is geworden -.-

dit was beste voorbeeld wat ik kon vinden haha :D

6. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

+1 :d

7. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Goh als ik die kapsels hier zie.
    Ben ik dan saai met mn lange haar haha.
    Maar ooit 1x kort haar gehad...NOOOOOOOOOOOIT meer!
    Echt, staat mij voor geen meter en ik vind het echt teveel gedoe.

8. Sensea

Sensea Niet meer actief

hier ook hoor wendelaa, ik vind het ook wel leuk ( bij anderen), maar krijg er zelf altijd zo'n eihoofd van. na 4 pogingen heb ik het ook amar opgegeven.

9. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ik had ook best lang haar en het afeknipt. in heeeel veel laagjes en het langste gedeelte was tot mn schouders... het nadeel nu, je moet het idd wel wat stijlen en bol maken anders is het niet zo lekker vlot ennn je moet het bijhouden...mn haar groeit wel aardig opzich en ben eigelijk niet zo trouw aan de kapper.
    maar heel veel laagjes zoals je eerste foto is wel heel gaaf!

10. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    zogelukkig nou ben ik toch wel benieuwd wat voor foto dat was...heb ik weer iets leuks gemist zo te lezen :(

:D

11. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

ik wil ook graag weer een kort kapsel maar met me 94 kilo bij 163 zie ik er al dik genoeg uit, ben bang dat me hoofd dan echt een michelin poppetje word......

12. tulip

tulip Niet meer actief

o oh, hoe bedoel jij het dan??;)

13. Belle1981

Belle1981 Bekend lid

5 jun 2011
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vroeg me af of ik de foto's al geplaatst had, ja dus! ik heb altijd halflang haar. Durf echt niets anders ;)
    Ik zie er nog exact zo uit, alleen iets ouder ;) Ik hou het hier maar bij, ik ben bang dat kort mij echt niet staat.

Ik maak overigens weinig foto's van mezelf, heb dus echt even moeten zoeken :)

14. Angela2009

Ik weet niet hoe oud je bent?!

15. mol81

mol81 Niet meer actief

Ik spaar juist weer voor lang haar na het jaren kort te hebben gehad. Vrouwen...

16. tulip

tulip Niet meer actief

27:d

17. danip

danip Niet meer actief

Hmm krijg zin om naar de kaper te gaan. Heb nu mijn haar tot over mijn schouders, maar had het altijd een stukje korter. Maar ik heb echt heel veel, en heel dik, superstijl haar. Wat kun je daar nou mee qua kortere kapsels?

18. tulip

tulip Niet meer actief

ts, ik heb nog een nu foto gevonden, let niet op mijn neplachje, heeft man onverwacht gemaakt, ik draaide mij op en: klik;)

Bekijk bijlage 193224

19. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Whahahaha Tulip!!!! Jij ziet er zò anders uit dan dat ik me had voorgesteld. Ik zag je voor me als smal, klein vrouwtje met lang, steil, blond haar en zonder bril. Geweldig hoe een ander beeld je van iemand kan hebben zeg...

Maar heel erg leuk om een gezicht voor me te hebben, ook van de andere dames:)

20. Angela2009

Dan ben je net zo oud als dat ik ben en ja laten we zeggen dat het een wereld van verschil is. Ik vind dat jij een stuk ouder lijkt en die term wat ik gister in dat andere topic eruit gooide komt omhoog in mijn gedachte.
    Maar dat is omdat wij 2 totaal verschillende types zijn!

Deel Deze Pagina