@Mirell.. kapsel 2 vind ik erg leuk (staat je erg goed).. mag ik vragen hoe jong je bent? Ik ben aan het zoeken naar mijn Sinead O'Connor foto's maar weet eigenlijk niet of ik die wel digitaal heb (is ook ruim 15 jaar geleden)
cygnet@ ik denk, denk ik dat ik jou serieuzer had verwacht omdat jij altijd goede antwoorden geeft. heel klassiek ofzo. meer kakkerig ofzo. nou ja. heel netjes meer. niet dat je nu niet netjes bent maar je snapt me wel. jou vergeet ik niet meer
Eefke.. nee hoor.. dit ben ik nu maar lang haar is ZOOOO saai[/QUOTE] Je moet het ook los laten hangen niet zo strak naar achteren
Oh vergis je niet.. ik ben verschrikkelijk keurig. Echt zo eentje die zich aan de regeltjes houdt en ook ontzettend de moraal ridder kan uithangen maar ik heb het wel altijd leuk gevonden om er net (!) iets anders uit te zien dan de rest. En kak? Ja hoor.. dat ben ik ook alleen pas ik qua uiterlijk nooit zo heel goed in het plaatje (verder vinden ze best leuk op de hockeyclub!)
~zo zie ik er nu weer uit. alleen nu met bril. dit is drie jaar geleden toen ik zwanger was van de eerste
Je moet het ook los laten hangen niet zo strak naar achteren[/QUOTE] Ja, dat is dus mijn probleem.. dat vind ik niet handig (kleine kinderen, werk) dus dan gaat het altijd vast.. en dat is zooo saai
whahahah moet wel lachen om jou had je nog nooit foto van mij gezien dan sta regelmatig samen met haar op foto in toppic hoor! hier ff een foto met mijn kleine prinses
Cygnet: Wat grappig om jou eens te zien!! Had totaal niet verwacht dat je er zo uit ziet, niet negatief bedoeld hoor!
wauw dat ik een hoofd had voor kort haar. Wat staat je dat super zeg. En vind je echt gewoon sexy en stoer tegelijk. Denk dat lang haar je ook niet zou staan. En dan te bedenken dat ik me jou toch heel anders had voorgesteld haha. Altijd leuk om dan het ware gezicht achter een naam te zien. Sorry volgens mij ga ik erg off topic
dit is met trouwen. Nu heb ik het korter, dat het echt omhoog staat zeg maar. Ik zal morgen ff een fatsoenlijke foto maken.
Leuke kapsels voorbij zien komen...ik ben echt een schijtluis wat dat betreft....wil iedere keer iets leuks en vlots als ik in de kappersstoel zit en het eindigt toch altijd weer in een staart...