Kort haar...!

Discussie in 'De lounge' gestart door ccwomen, 25 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

zogelukkig naar jou ben ik ook echt mega nieuwsgierig. al je zien dat jij er ook totaal anders uitz iet als ik denk:) ik denk:

ik denk boblijn, tot op je oren, bruin haar, niet zo groot en grote borsten:)

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

het is tijdje terug maar dit ben ik met lang haar maar heb dus altijd mijn haar vast (bijna altijd)

3. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    hehhhh jammer niemand meer???

4. tulip

tulip Niet meer actief

haha, ik dacht, ik zeg het niet. Maar als ik iemand mag kiezen waarvan ik een foto wil zien.....:D

5. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Haha, hier moet ik dan wel weer om lachen. Maar ik snap je standpunt nu iets meer zeg maar ;)

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik heb wel dik en veel haar. ook slag maar als het te lang wordt tot op mn schouders is er geen model in te krijgen en valt het als een dooie cavia naar beneden. dus daarom heb ik het een lengte meestal fat ik een klein staartje kan en het net boven mn schouders hangt met los

7. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    biebjuf, das gemeen Asz :p

ik zou het dus nooit kort durven knippen...
    en mijn man zegt serieus van me te zullen scheiden als ik het doe!! whahaha

8. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0

o nee schijt in mijn broek voor een Moter
    brrrrrrrr niets voor mij
    maar ikke bijna 37 jaar jong of moet ik oud zeggen:)

9. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja en ik bedoel het echt niet gemeen maar zogelukkig is gewoon zon apart geval soms hier:D ( bedoel het echt aardig hoor meid)

10. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik heb heel veel haar met kruinen en slag. Vinden kappers erg leuk om net iets te kort te knippen en dan wild te stylen. Maar dan gaat het omhoog en dat past niet bij de vorm van m'n hoofd. Dus de ene keer is het een bob die van voren langer is en de andere keer een schouderlengte met de voorkant in lagen gesneden.

Het haar op het plaatje in beginpost vind ik super, maar dan gaat mijn man wel bij me weg.

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

#71 Aszz, 25 okt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 okt 2011
    Nou ik vond die bob erg leuk bij mij, maar mijn man heeft het liever ook langer :D

12. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Je hebt ook mooi haar dus waarom zou je? Als dit je bevalt... waarom zou je..

Biebjuf.. ja met lang haar wel een beetje he?

13. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik had dat ook altijd met marijn/yukl. was ik ook zo vaak mee aan het rellen en dacht echt dat zij dus een mega bos haar op dr tanden had en een rotkop. bleek in rl zon mooie lieve meid te zijn op de foto

14. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Jong! (ik word donderdag 39.. :))

@Zogelukkig.. ik probeer me een plaatje voor te stellen maar ik denk dat ik maar gewoon eens op bezoek moet komen :D

Wel apart dat er schijnbaar zoveel mannen zo op het uiterlijk gefixeerd zijn.. :D:cool:

@Eefke.. oh, op DIE manier viel ik weer mee :):D

15. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Daar had ik inderdaad ook een heel ander beeld van.

16. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Mmm, bijna goed. Wel lang en geen grote borsten, haha! Ja, wat is groot? Voor mijn postuur is D heel netjes.

Denk je dat omdat ik zo lang voed ofzo? Grote tieten veeeel melk zeker!:D

17. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    ben trouwens echt als de dood voor motors
    en mijn kind heeft nu al het Papa gen
    gek op alles met 2wielen brrrrrrrrrrrrr
    papa heeft nu gelukkig geen motor

18. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

hhahahaha, dit begint een geestig topic te worden.. van voeden krijg je grote tieten.. hahaha

@Mirell.. leuk dat je niet van motoren houdt... zo zie je maar weer uiterlijk roept associaties op die verre van altijd kloppen! Maar we mogen er best zijn met onze 35+ jaren niet waar? (Doet ZG ook mee!)

@Zogelukkig.. nu je me gezien hebt.. wat vind je er van?

19. tulip

tulip Niet meer actief

whaha, ik heb die foto ook gezien en ik vond het zo sneu voor dr dat iedereen zei: o je ziet er best lief uit eigenlijk.;)

Maar ik had ook niet zo vaak ruzie met haar eigenlijk

20. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja:D:) dan heb je denk hele grote:D slaat natuurlijk nergens op want ken zat meiden die heel weinig hebben en bv geven. maar jij ben in mijn ogen echt zon onwijs lieve moeder... zon moeder de gans figuur. met allemaal eendjes achter dr aan:)

Deel Deze Pagina