Van de tijd met het korte haar zijn geen digitale foto's (toen zat je nog met rolletjes te klungelen). Verder ben ik niet ijdel genoeg om een echte mooie foto van mijn haar te hebben
Zoooo goed voor mijn ego dit topic Lief hoor van jou. Mijn vader zaliger zei altijd al 'met die Bambi ogen' kom je een heel eind..
sneak preview.. het is dinsdag dus het kan prima! Pathé presents.... the woman of all women: Zogelukkig! Nee, ik denk niet dat we een foto hoeven te verwachten en dat is ieders goed recht. Ik ga (een deel van) de foto's nu ook verwijderen en wens iedereen een heel goeie nacht!
ff oftopic geweldig jurkje heeft je dochter aan, die van mij heeft er ook 1 en vind ze echt super. ik vind kort haar vaak heel leuk, juist omdat je er alle kanten mee op kan. mijn man wil niet dat ik mijn haar kort knip, hij houd van lang haar (dus ook erg blij dat onze dochter erg lang haar heeft) ik heb echt flut haar voor mijn doen dun haar, en erg stijl. ps ik ben wel een biker mam, heb er 2 zelfs (man is monteur staan er 7 in de schuur) maar niemand verwacht dat van mij
Ah, je bent een lekker ding meid! Had je "kattiger" verwacht, haha! Maar als iemand deze digibeet even haarfijn uitlegt hoe ik een foto plaats, dan doe ik dat misschien nog wel ook...
Wow, daar stel ik mijn bad en bed nog even voor uit. Maak een nieuw bericht (plaats reactie dus niet reageren) dan zie je boven in naast de instellingen voor lettertype, lettergroote en kleur een paperclipje. Als je op dit paperclipje drukt krijg je een schermpje waarmee je een fotootje kan uploaden. Niet vergeten ook na het selecteren daadwerkelijk up to loaden.
als je een reactie plaatst naar onder scrollen en daar staat beheer bijlagen. klik je op bladeren en dan krijg je je fotos te zien die op je pc staan. foto kiezen op uploaden klikken en dan voila zien wij zogelukkig en ben ik ook gelukkig!
ik zeg altijd 16 in het broekje ( uiteraard niet tegen de dominee die we vanmiddag als klant hadden of de buurman)
oe oe komt tie: je drukt op plaats reactie, bij snel reageren kan dat niet. Dan op de paperclip naast de A. dan kun je een foto uploaden in een ander schermpje. Als hij geupload is klik je dat schermpje weg en druk je in je reactie weer op de paperclip, dan kan je op de titel van de foto drukken en staat hij in je bericht.
Bekijk bijlage 193088 Zo heb ik het een tijdje gehad. Heb het nu meer in een punt naar voren. Korter zou ik echt niet durfen! Mirell jij hebt ook echt een gezicht voor kort haar! Staat je goed!
ik ben een beetje mosterd na de maaltijd, maar kijk eens hoe graag we een foto van zogelukkig willen zien.
Gaaf.. dit vind ik heel leuk.. ideetje voor a.s. donderdag! (moet mijn 40e levensjaar toch een beetje swung geven!)