Dag allemaal, Wij zijn op zoek naar een meisjesnaam. We hebben nog even, maar het is zo lastig naast de namen van haar zusjes...F.ileine en M.arenthe*. Ik dacht misschien komen hier nog wel goede ideeën! We vinden Juliet erg mooi, maar de betekenis hiervan houdt ons tegen... We hebben Suzette en Lizelot op ons lijstje staan. Enig dingetje..onze achternaam begint met een S. Ze krijgt een 2e en 3e naam, maar we twijfelen of we de voornaam wel met een S moeten laten beginnen. Ik ben benieuwd naar jullie ideeën!
Valente Milena Alyssa Jolee Davine Safina Romina Nadine Damaris Maureen Elianne Aleyna Chimaine Fabienne Rosalie Cathelijne Amelie Louana Muriel Demelza Florine Laurin Bibian Lilith
Suzette vind ik een erg leuke naam en prima kunnen bij een achternaam beginnend met een ''s''. Misschien nog: Marin Babiche Lorin Annemarijn Evalin Veralie Julianne Julot Julin Odette Anne-Lotte Estelle Estée Maxime Celeste Cézanne Adeline Rosalin Annefloor Ariënne Claudette Hilde Jenda Kirsten Lionne/Lyonne Louan/Louanne Lusan Madieke Manouk
Oooh hier staan leuke tussen.. Veralie erg leuk! Helaas heet haar nichtje Valerie, en lijkt toch wel erg op elkaar. Rosalin ook leuk...ook een vriendinnetje met Rosalie... Julot en Julin allebei afgeketst door manlief..
Er komen veel leuke namen voorbij! Dé naam zit er nog niet tussen denk ik..maar bij ons moet het ook altijd even bezinken, en door ons hoofd gaan Livia/liva blijft ook in m'n hoofd hangen, maar twijfel of ik dit te kort vind naast de andere namen. Misschien langer te maken..maar nog geen idee hoe..
Ik vind Suzette er mooi bij! Verder misschien: Adine, Amaris, Aruna, Aurore, Babette, Carlijne, Ellemijn, Elodie, Evanna, Evanne, Evanthe, Ilayza, Imara, Isolde, Jasmine, Jorinde, Julotte, Kathelijn, Kristine, Lisanne, Lisette, Loïse, Mélisse, Nadine, Osanne, Quirine, Robine, Roxanne, Salomé, Siënna, Thalia, Ulrike, Vianne, Viënna, Willeke
Misschien dan nog: Sarelie/Saralie Liora Livianne Thamar Soleil Dianthe Annabel Iselin/Isalin Isalie Novalie Ellinor Adalyn Alizée Clarisse Julienne Lisette Sylvanne Veron Melina Yulene Kristel Iléne Lynne Severine
Super dat jullie meedenken! Tot nu toe op mijn lijstje Loriėnn/loriënn Suzette Lizelot Amelie Veerle Viënne Novalie/noalie Ik moet ze nog even voorleggen aan manlief Meer ideeën altijd welkom!
Zou dan voor Lorièn(ne) gaan, die dubbele N is nergens voor nodig en maakt de naam in mijn ogen erg lelijk. Ik vind Amélie en Juliëtte prachtig. Liselotte vind ik ook leuk. Babette Ellenoor Eloise Annabel Vind ik ook leuk.