Kort koppie bij een peuter meisje....foto's? Ideeen?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door oogappel, 4 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madelief32

Madelief32 Actief lid

16 jun 2009
    196
    0
    0
    Mijn dochter heeft ook heel fijn haar, ik heb het ook totdat ze 2 was steeds terug op boblijn laten knippen, zodat het lekker vol wordt en niet gaat pieken. Nu hangt het al voorbij haar schouders (ze is nu ruim 3) en ze heeft een hele mooie bos haar, dankzij de knipbeurten.

Was een tip van mijn kapper, en de beste tip voor haar. Het is op die leeftijd nog zo broos dat je echt volume moet maken voordat het lang kan groeien zonder te breken.

2. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Hier ook een kort koppie, ik vind persoonlijk lang haar bij een jong meisje niet leuk.
    Zal straks eens een foto maken.

3. oogappel

oogappel Bekend lid

26 jul 2007
    842
    1
    0
    @tesske graag een foto ;) ik ben erg benieuwd naar al die korte koppies!

4. oogappel

oogappel Bekend lid

26 jul 2007
    842
    1
    0
    Wie o wie heeft er ook foto's van de korte koppies van jullie meiden! :D

5. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Oh sorry, helemaal vergeten... Doe het morgen!

6. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ligt er erg aan hoe het haar staat. Los haar staat mijn dochter niet zo mooi, het moet echt naar achteren zitten en liefst ook uit haar nek.
    Ik zou er wel een stuk afhalen, waar het gebroken is.

Persoonlijk zou ik mijn dochter niet meer zo kort laten knippen dat ze geen staartjes meer kan.
    Zelf heb ik haar ruim een jaar geleden laten knippen en dat was toen veel te kort gedaan. Echt de schuld van de kapper, die ging op t einde bovenop zitten knippen en toen was er geen weg meer terug. Werd ie ook nog boos op mij dat ik het verkeerd gezegd had! (welk woord van alleen wat nodig is, begreep hij niet? :x)
    Ik was er best kapot van! Ik vond het haar ook echt niet mooi staan. Al was het wel frisser dan hoe het daarvoor was (toen liet ze staartjes/speldjes niet zo goed zitten).

Het heeft bijna een jaar geduurd voor alle laagjes er echt uitgegroeid waren! Zo'n klein hoofdje, daar kan een beetje haar echt veel op schelen.
    Als ik haar nu laat knippen hamer ik er iig altijd heel hard op dat ik het in één lengte wil!

7. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.046
    453
    83
    Vrouw
    Hier ook een meisje met dun, vlassig haar. Ik heb het toevallig dit weekend weer laten knippen. Ze had ook allemaal van die piekjes en het zag er onverzorgd uit. De kapster zei dat het het beste was om het zo kort te knippen zoals de korste haartjes in haar nek. Ook omdat het haar niet gelijkmatig groeit nog op deze leeftijd. Ze heeft het nu dus heel recht en heel kort en het staat echt stukken beter. Ziet er ook veel voller uit, en het lijkt nu meer een bob dan met die lange plukken ertussen. Volgens de kapster kan ik het nu ook gerust weer 6 maanden laten groeien of desnoods zelf de puntjes bijhouden. Zij zei dat het onzin is om het vaak te laten knippen omdat het haar vanaf de hoofd groeit en het afknippen van de onderkant daar dus niets mee te maken heeft. Het recht afknippen helpt wel om het dikker te laten lijken in ieder geval. Dus... om een lang verhaal kort te maken ;) ik zou het knippen als ik jou was!

8. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.046
    453
    83
    Vrouw
    Oja, ook hier op 1 lengte en de voorkant kam ik opzij of (als het mag) een speldje erin... Heb echt een hekel aan een pony bij die kleintjes; kan het echt zo suf maken vind ik...

9. oogappel

oogappel Bekend lid

26 jul 2007
    842
    1
    0
    @ poema kan je een foto maken? ben zo nieuwsgierig ;) Als is het van de achterkant!?

10. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.046
    453
    83
    Vrouw
    @oogappel: zal eens kijken of het lukt vanavond!

11. oogappel

oogappel Bekend lid

26 jul 2007
    842
    1
    0
    Mijn meisje wordt volgende week woensdag geknipt, maar om boven de rand uit te komen waar het afgebroken is pfpfpfp dan word het echt heel erg kort.

Ik baal er zo van, 1 jaar geleden had ze zo mooi stijl glanzend koppie met haar....voel me nog schuldig ook ;)

@poema ben benieuwd!

Deel Deze Pagina