We hebben nog steeds geen naam gekozen. We hadden eerst overtuigd voor Timo gekozen, maar toen ik een klein ventje deze week in monkeytown een Timo h.o.m.o hoorde noemen, ging ik toch weer twijfelen. Je wilt niet dat jouw kind daar straks voor uitgemaakt wordt omdat zijn naam er op rijmt. Nu hebben wij 3 namen en ik ben benieuwd welke jullie zouden kiezen. Onze dochter heet Nienke (Fries) en daar moet het goed bij passen. Fedde Jesse Of toch Timo
Ik zou gewoon voor Timo gaan hoor!! Dat is jullie 1e keus en bij elke naam kun je wel een scheldwoord verzinnen... Zou het daar niet vanaf laten hangen! Jesse vind ik overigens mooier bij Nienke passen, maar dat is persoonlijk. Succes!
Ga voor thimo/timo! Achter elke naam kunnen ze homo zetten/zeggen hoor. de 2 eindletters zijn hetzelfde maar vind het niet echt rijmen. succes
Nou dat ze er mee gaan schelden is onzin, kan met iedere naam. Daar zou ik het dus absoluut niet van af laten hangen. Maar persoonlijk vind ik Jesse de leukste naam van de drie.
Gewoon voor Timo gaan! Je kan bij elke naam wel een scheldwoord bedenken. En Timo is ook gewoon een hele leuke naam
Ik zou Fedde kiezen, maar dat is omdat wij waarschijnlijk ons zoontje zo gaan noemen, mocht deze spruit een jongetje zijn. Wij hadden deze naam 5 jaar terug al toen we een dochter kregen en nu vinden we deze naam nog steeds fantastisch. Maar aangezien je zelf graag Timo wilde, zou ik me daar niet door laten leiden. Als ze je kindje een homo willen noemen, doen ze dat toch wel...
Ik vind het inderdaad totaal niet rijmen. Zou het gewoon doen! En anders vind ik nienke en jesse ook wel leuk bij elkaar passen.. Maar ik zou dus echt gewoon voor Timo gaan, leuke naam en de associatie met homo was nog nooit bij me opgekomen eerlijk gezegd
Gewoon er voor gaan zoals hier gezegd word als t toch de naam is Vind persoonlijk Jesse het mooiste van je rijtje
Ik vind Jesse het mooist en ook het beste bij Nienke passen. Maar als Timo jullie naam was zou ik het niet van zo'n ventje af laten hangen.