Helaas of toch klein kansje?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Britt1, Mar 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

Jun 20, 2006
    2,046
    0
    0
    Flevoland
    Mijn man en ik zouden elkaar deze maand helemaal niet zien. Hij zit voor zijn werk in het buitenland. Ik ben toen halverwege toch naar hem toe geweest. We hebben nog geklust op dinsdag avond. Nu heb ik gisteren een positieve ovutest gehad en voel ik kramp in mijn linker zij. Hebben we nu nog een kansje of moet hij dan echt superzaad hebben?

Ik had evt ook ipv ma/di, wo/do kunnen gaan. Ik baal daar nu wel een beetje van. Ben natuurlijk heel blij dat we elkaar even hebben gezien, maar dan hadden we zeker een kansje gehad deze maand!

Gr. Britt

2. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    waarschijnlijk heb je vandaag je ei gehad, als je gisteren een positieve test hebt gehad. Ik ben bang voor je dat het van dinsdag niet meer actief in je zwemt... Uiteraard zijn er altijd nog mannen met superzaad, en vrouwen met superomstandigheden in de buik, maar ik zou er maar niet vanuit gaan. Volgende maand weer nieuwe kansen meid!

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

je hebt denk ik helaas geen of weinig kans. Je ei zal vandaag of morgen springen en dat is 5 of 6 dagen na het klussen dus dat is denk ik telang, of hij moet idd superman zaad hebben ;)

Liefs daantje

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik denk het ook niet.. helaas, er zijn altijd uitzondering maar die heten natuurlijk niet voor niets zo....

5. faye24

faye24 Bekend lid

Jan 5, 2009
    781
    0
    0
    Denk het ook niet meis.Er zijn wel uitzonderlijke gevallen(uitzonderlijk)dat zaadjes een week leven maar volgens mij komt dat niet veel voor..

6. Sarmar

Sarmar Lid

Jan 13, 2009
    54
    0
    0
    alles kan...

Share This Page