Mijn man en ik zouden elkaar deze maand helemaal niet zien. Hij zit voor zijn werk in het buitenland. Ik ben toen halverwege toch naar hem toe geweest. We hebben nog geklust op dinsdag avond. Nu heb ik gisteren een positieve ovutest gehad en voel ik kramp in mijn linker zij. Hebben we nu nog een kansje of moet hij dan echt superzaad hebben? Ik had evt ook ipv ma/di, wo/do kunnen gaan. Ik baal daar nu wel een beetje van. Ben natuurlijk heel blij dat we elkaar even hebben gezien, maar dan hadden we zeker een kansje gehad deze maand! Gr. Britt
waarschijnlijk heb je vandaag je ei gehad, als je gisteren een positieve test hebt gehad. Ik ben bang voor je dat het van dinsdag niet meer actief in je zwemt... Uiteraard zijn er altijd nog mannen met superzaad, en vrouwen met superomstandigheden in de buik, maar ik zou er maar niet vanuit gaan. Volgende maand weer nieuwe kansen meid!
je hebt denk ik helaas geen of weinig kans. Je ei zal vandaag of morgen springen en dat is 5 of 6 dagen na het klussen dus dat is denk ik telang, of hij moet idd superman zaad hebben Liefs daantje
ik denk het ook niet.. helaas, er zijn altijd uitzondering maar die heten natuurlijk niet voor niets zo....
Denk het ook niet meis.Er zijn wel uitzonderlijke gevallen(uitzonderlijk)dat zaadjes een week leven maar volgens mij komt dat niet veel voor..