Ik ben al enige tijd aan het shoppen voor broeken voor onze dochter. Nu zijn alle broekjes in haar maat te breed en te kort. Ze heeft nu maat 86. Iemand ervaring met een merk broekjes die wat langer en smaller vallen??
Anders misschien maat 92 nemen van broeken die smal vallen. Hier valt Villa happ goed, name-it (maar niet alle modellen zijn smal, ze hebben ook brede maten nml). Name-it valt ook lang, daarvan past dochter maat 74 nog prima terwijl ze verder 80 nodig heeft voor de lengte.
H&M skinny jeans. Vallen lang en smal. Die vind ik voor Isabella erg fijn. Verder vallen die van BFC ook erg smal.
hier precies hetzelfde... ik haal ze meestal bij de h&m en dan maat 86 bij de kinderafdeling, zijn een stuk langer dan de maat 86 van de babyafdeling.
hier juist smal maar kort nodig Hij heeft van die korte pootjes, net z'n vader! hihi noppies vind ik qua smal altijd heel fijn; iets beters heb ik nog niet gevonden.
Tot maat 86 kan je het merk "Just small" nemen. Pastte bij mijn zoontje perfect. Nu hij maat 92 heeft is het weer even zoeken, aangezien "just small" maar tot maat 86 gaat.
H&M valt voor mijn zoontje altijd te wijd!! Noppies is prima, lekker smal en meestal ook wel redelijk lang!!
Hallo! Ook ik heb een smalle meid. Gelukkig ben ik handig met de naaimachine, dus maak ik broekjes vaak zelf. En dan in de breedte een maatje kleiner dan in de lengte.... In de winkel ben ik eigenlijk het best geslaagd bij de C&A. Broekjes vallen smal en niet te kort. Verder heb ik begrepen dat het merk Little Feet (van Mood Street) smal valt. Dat is meteen wel een erg leuk, maar duur merk.. succes!
Ik heb hier ook een mooie smalle van S.Oliver liggen. En Hema wil ook nog wel eens goede broeken hebben. Met knoopsgatelastiek. En de WE-kids heeft ook broeken in verschillende pasvormen, weet alleen niet of die 86 ook in hun collectie hebben, 92 wel..