Hallo allemaal, Ik vroeg mij af of er überhaupt pyjamaatjes in maat 50/56 bestaan?zoja waar?want de kleinste maat dat ik ze heb gezien zijn 62/68!En als ze geen kleine pyjamaatjes hebben wat hebben de pasgeboren kindjes dan aan in bedje buiten een slaapzakje? Dank jullie wel Groetjes
De eerste tijd hebben kindjes overdag en 's nachts gewone kleertjes aan. De eerste kleertjes zijn vaak lekker zacht, dus dat zorgt 's nachts niet voor problemen. Geen pyjama's in die maat dus.
De eerste weken hadden mijn kinderen gewoon hun kleertjes aan tijdens het slapen. Voor die kleintjes is een keer omkleden per dag al vervelend genoeg.
je kindje heeft alleen zachte pakjes aan die eerste weken. Tim heeft nu ook alleen nog maar zachte kleertjes, ik heb 1 "spijkerbroekje" maar dat is alleen aan de buitenkant een soort dunne spijkerstof en aan de binnenkant gewoon zachte stof. eigenlijk houden ze in bed hun eigen kleertjes ook gewoon aan, ga ik echt pas doen vanaf maat 68 op z'n vroegst. Zoals Merryl zegt, 1x per dag schone kleren aan is al vervelend genoeg, ga ik hem niet nog een keer pesten met steeds pyjama aan pyjama uit.
Volgens mij heb ik bij de Hema een pyama maat 50/56 gekocht. Die ik waarschijnlijk ook gewoon overdag aan doe, omdat het zo'n schattig pakje is...
Babytjes vinden verkleden echt niet leuk. Dus je doet smorgens na het badderen/wassen (of savonds) schone kleertjes aan en pas de andere morgen weer na het badderen/wassen weer nieuwe. Mits ze niet zichzelf hebben ondergespuugd of gepoepert. Ik ben rond een week of 8 begonnen met pyjamaatjes. Je hebt ze wel in 56 hoor. Of ik koos dan kleertjes uit die ik door vond kunnen gaan als pyjama.
precies, hier soms maat 62, maar ook zachte broekjes en truitjes nog, en soms gaat ze wel elk half uur in bed, elk half uur uit bed (hazeslaapjes, slaapzak aan en uit, en ff broek aan en uit is meer dan voldoende, anders is het te warm met slaapzak, nog een broek erin, dus nee geen pyama's! ga die pas kopen als ze wat ritme heeft en niet elk half uur naar bed hoeft en er weer uit)
deze heb ik ook van de hema.. maar ze vallen wel groot hoor een pasgeboren beebje past daar niet in.. mijn zoon is nu 3.5 maand en gaat naar maat 68 toe maar zijn hema pyjama mt 50/56 past nu pas goed.. En inderdaad wat de andere dames zeggen gewoon de kleren aanhouden overdag.. de laatste twee weken kleed ik hem wel om omdat hij wel is een spijkerbroek aan heeft of een blousje.. maar dat doe ik lleen voor de nacht en niet overdag anders blijf ik bezig..
Hier heeft ze vanaf vorige week piama aan. Daarvoor zachte boxpakjes aan gehad. Bij de H&M heb ik maat 50/56 gekocht. En de wibra heeft ze geloof ik ook. Primark ook maar heb je niet overal. Hier vindt ze het savonds geen probleem als ik d'r omkleed. Het hoort inmiddels bij het bedritueel. Na de laatste voeding een schone luier en piamatje aan. Ik heb overdag vestjes over de rompertje met lange mouw en de piama gaan ook helemaal met knoopjes bus omkleden gaat erg makkelijk. En het broekje moet toch uit als je verschoond. Helemaal in het begin durfde ik niet, maar gezien ze vrolijk naar me lacht tijdens het omkleden ga ik er vanuit dat ze het geen ramp vindt
Mijn kinderen hebben altijd van die boxpakjes aan gehad als pyjama. Ook toen ze al iets groter waren. Heerlijk zacht en comfortabel. En voor deze beeb heb ik er ook alweer een aantal aangeschaft. Ik heb ze 's nachts nooit in hun gewone kleertjes laten slapen. Je kunt van die boxpakjes kopen bij C&A en Prenatal.
ik had ook maat 50/56 aan, veel te groot in het begin maar dan oprollen. Ik deed overigens vanaf dag 2 een pyamatje aan. Had niet het idee dat ze het erg vond. Je kunt ook van die new born pakjes aan 1 stuk als pyama gebruiken. Dan hou je die speciaal voor in bed bv.
bij de prenatal hebben ze pyjama's, denk toch dat het pyjama's zijn, ik vind ze zo geweldig mooi dat ze overdag ook kunnen, van nijntje enz,..
bij de prenatal hebben ze gewone witte/ ecrue pakjes. Dioe gebrui ik als pyjama. Onze dochter slaapt over dag in haar gewone kleren, snachts in een van die newborn pakjes. We wisten niet wat we kregen, dus daar hjebben we der genoeg van!