Hoi, deze stond op kaartje van een vriend: Jij bent 100 Jij bent 100 Jij bent 100 op de schaal van lief Uit gedicht van "dolf Jansen" Groeten
de een had een jongen gedacht de ander een meisje verwacht maar aan die wens kon ik me niet storen ben op (datum,geslacht )geboren
Wij hadden een kaartje met op de voorkant; 100% puur natuur Als tekst hadden wij; Hoezo Ooievaar? Wat nou bloemkool? Gewoon je weet wel.... En nou ben ik er!
Ik vind deze geweldig: Na negen maanden zitten Voor iets wat mijn ouders hebben gedaan Wist ik te ontsnappen Om met z'n drieën verder te gaan.
Al 9 maanden hebben ze het over mij, maar vanaf vandaag zullen ze mij horen! Dit stond er bij ons op het kaartje
Mijn ouders hebben flink gestoeid, zo ben ik in mama's buik gegroeid ! En nu ik eenmaal ben geboren, ga ik lekker hun rustige leventje verstoren! (deze vond ik leuk !) Ik had een geboorte kaartje met in de binnenkant een foto enzo.. en het was te druk voor een tekst, dus heb het laten drukken aan de achterkant: Een kusje hier, een kusje daar... Op je wang, op je oortje, in je nek en in je haar.. Nee wacht nog even ! Ik ben nog niet klaar. Ik vind je zo lief, op je neusje ook nog een paar...
Wij hadden: Hoera, het is me gelukt! Ik ben op mijn verjaardag geboren. En dan daaronder de naam en rest van de gegevens. Op de linkerpagina hadden we wel een gewoon gedichtje van 4 regeltjes. Heb er leuke reacties op gekregen.