Kort na bevalling nog niks op kunnen houden?

Discussion in 'De bevalling' started by Dania, Jan 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dania

Dania Actief lid

May 21, 2008
    199
    0
    0
    Zuid Holland
    Wie heeft hier ook last van? Het is nog kort na mijn bevalling. Ik merk dat als ik moet plassen ik het niet op kan houden. Weinig gevoel nog. Dit heb ik ook met ontlasting. Wie heeft dit ook meegemaakt. En gaat dit over?

2. kvptje

kvptje Fanatiek lid

Dec 31, 2006
    1,156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Bij mijn 1e had ik het (echt waar geen geintje dus zeer genant) met mijn ontlasting. Leek net of mijn kringspier het gewoon niet meer deed. Dat voelde ik de behoefte opkomen maar voordat ik het taoilet haalde mocht ik al doorgaan naar de badkamer om te douchen en me kleding uit te spoelen....

Gelukkig was het wel na een paar dagen weg

3. Dania

Dania Actief lid

May 21, 2008
    199
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja dat probleem ervaarde ik dus helaas ook :(...........had het niet eerder gemerkt omdat ik nog zoveel pijn had door een ontsteking. Nu merk ik het wel. Ik ben inmiddels al wel ruim een week verder. Hopelijk gaat het vanzelf over.

4. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

Oct 30, 2007
    2,828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Ik heb het nog steeds dat ik me plas niet goed kan ophouden hoor...loop echt hele dagen met tena in want als ik denk uitgeplast te zijn verlies ik nog wat :oops:

sterkte ermee!

Liefs Bizzy

5. kvptje

kvptje Fanatiek lid

Dec 31, 2006
    1,156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    bij mij is het wel overgegaan, maar heeft zeker wel week geduurd. Oh en ik heb echt op mijn eten moeten leten, dus veel vezels enzo. Volgens mij heeft het er ook mee te maken dat je darmen weer naar beneden zakken enzo na je bevalling.

6. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

Mar 23, 2007
    1,783
    0
    0
    Ik heb het ook gehad, maar het is weer helemaal goed gekomen. Ik hoop bij jou ook snel want het is erg vervelend.

7. Dania

Dania Actief lid

May 21, 2008
    199
    0
    0
    Zuid Holland
    Bedankt voor jullie reacties. Ik hoop ook dat het snel overgaat. Het is zo vervelend. helemaal als je voor een wat langere tijd uit huis bent.

8. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Even goed je bekkenbodemspieren trainen!

Share This Page