Hallo allemaal, Mijn vriend en ik willen graag zwanger worden, heb jaren de pil gebruikt en ben nu net sinds deze week gestopt met de pil. Kan ik dan deze maand of volgende maand al zwanger worden? Verder hebben we vanochtend gemeenschap gehad en is hij in mij gekomen. Nu deed mij dit ongelovelijk veel pijn (was geen maagd) en na het vrijen had ik last van slijm verlies met bloedsliertjes er in, is dit normaal? Wij gaan het van de week gewoon weer proberen en dan kijken of ik er minder pijn aan beleef. Maar mijn vraag is dus gewoon: zou ik deze maand of komende maand al zwanger kunnen worden? ondanks dat ik net gestopt ben met de pil ? Weet niet meer hoe mijn cyclus een aantal jaren terug was,maar heb altijd geleerd dat je vanaf de 1e dag altijd 28dagen verder moet tellen, maar klopt dit?
Tuurlijk kun je direct zwanger worden! Toen je de pil slikte, duurde je cyclus 28 dgn. Nu je bent gestopt hoeft dit niet te betekenen dat je weer na 28 dgn ongesteld wordt. Dit is afhankelijk hoe snel je lichaam het allemaal weer oppakt. Dat is bij iedereen anders. Wacht het gerust af. Succes!
dankje wel voor je reactie overigens kom ik net van de wc en had ik een dikke slijmsliert met een wit propje er in? wat houdt dit in? de kleur was wit-melkachtig
Wat je beschrijft lijkt erop dat je nu vruchtbaar kan zijn. Ja, je kan nu gewoon zwanger worden. Ik heb de vorige keer wel een paar maanden "ontpild", zodat ik wist hoe lang mijn cylus zou zijn. De eerst maanden van het ontpillen had ik echt heel erg last van de verschijnselen die ik ook had tijdens de eerste periode van de zwangerschap. Na twee maanden was dit weg. Hierdoor merkte ik wel heel goed dat ik zwanger was, zeg maar en wist ik dat het niet aan het ontpillen lag.
maar dit is wel gekomen na onze vrij partij vanochtend ging eerst ook gepaard met lichtelijk bloed verlies. was afgelopen dinsdag voor het laatst ongesteld, en dan nu alweer vruchtbaar zijn? is dat niet erg kort achter elkaar?
hoi een collega en mijn schoonzusje waren meteen zwanger na ze gestopt waren met de pil, dus dat kan zeker,
okey dan we wachten gewoon af en blijven het proberen, zal vast wel een keer komen dat ik er geen last meer van heb
Hoi, Je kunt meteen zwanger raken na het stoppen met de pil. Dit zijn wel eerder uitzonderingen dan dat het bij velen zo is. Ben je lang aan de pil geweest? Je lijf moet meestal eerst 'ontpillen' (zie andere forums) en dan kun je wel allerlei (zwangerschapsachtige) verschijnselen hebben. Het komt op me over of je niet goed weet hoe of wat? Wellicht kun je eea lezen op internet zodat je je zelf wel zekerder voelt!
ik was sinds me 14e aan de pil, en had nou zoiets van, wil het eigenlijk ook wel weer zonder proberen en we ook een kinder wens hebben. ik zal even kijken op andere forums, ben eigenlijk wel wat onzeker ja, daar heb je gelijk in