hoi allemaal, ik zit vandaag op mn 21e cd ( van een cyclus van 26/27 dgn) en kreeg vanmiddag bruine afscheiding, bij het afvegen was dit een beetje slijmerig ( sorry voor de exacte beschrijving) 1 uur later kreeg ik een druppeltje rood bloed, en heb nog steeds licht bruin achtige afscheiding. Heeft iemand hier ervaring mee, kan dit een innestelings bloeding zijn??
kan een innesteling zijn maar helaas ook een voorbode van de duivels, dus hier schiet je nog niks mee op maar hoop voor je op een innesteling
Nou ik denk dat ik gewoon ongesteld ben geworden.. Gisteren avond bleef t rood vloeien, en vandaag gaat t ook gewoon door. Maar vind het ontzettend vreemd heb nog nooit zo'n cyclus gehad, dit betekend dat ik op mijn 21e CD ongi ben geworden. Snap er niks van!! Normaal heb ik altijd hele erge menstruatie krampen wat ik dit keer ook niet heb.
ja dat herken ik,dat had ik vorige maand ook en dacht het was een innesteling want bij mijn laatste had ik precies hetzelfde.maar helaas brak toen ook al de ongie door bijna 1 week te vroeg. snap er ook niks van maarja het lichaam kan je soms aardig voor de gek houden
ja vind het ook erg vreemd ma ja... had pre seed besteld ga het dit ronde uit proberen, dus ik heb tenminste iets waar naar kan streven en ben daarom niet zo erg down dat ik ongi ben geworden. we zijn al zo lang bezig voor een beebje, dan hoop je echt dat het eens raak is...
bijna 3 jaar al.... ben wel 2x zwanger geweest die met een miskraam zijn geindigd. de eerste duurde 7 wkn ( was in dec. 2009)en heb een curretage gehad de 2e ( in juni 2010)ging vanzelf weg. sinds dien is het niet gelukt dus ik ga maar wat hulp middelen gebruiken. Ik zie dat je al voor de 4e gaat, hoe lang ben jij er voor bezig?
heftig zeg dat je al 2 miskramen gehad hebt. kan er gelukkig niet over mee praten. wij zijn pas in ronde 3 dus kan nog lang gaan duren,ben ook niet meer de jongste
dag dames.. ik heb even een vraagje.. ben al 2 jaar van de pil af en nu heb ik nu (een paar dagen na men ei) licht roze afscheiding heb.. het spul wat anders wit hoort te zijn is nu roze.. heb sinds een paar dagen vreselijke rugpijn in mijn onder rug, ik had dit verweten aan mijn nieuwe baan maar sinds het roze afscheiding begin in te twijfelen.. ik heb dit nog nooit gehad dus vandaar ik ff vraag iemand hier ervaring mee of andere nuttige dingen op te zeggen alvast bedankt!! Liefs Riejantjuuh
jaa dat wist ik indd maar ik vind het allemaal zo spannend ik heb net een nieuwe baan dus zal nu niet de beste timing zijn maar ja dan gebeurt het meestal he.. zit nog in mijn proeftijd maar natuurlijk is een kindje krijgen voor mij het allerbelangrijkste! na 2 jaar heb ik er alles voor over! maar goed om er even op terug te komen.. vandaag helemaal geen roze afscheiding gehad.. is dit een goed of slecht teken.. ik heb namelijk geen flau idee hoelang zo'n innesteling duurt.. ik heb er al wat over op gezocht maar kan nie echt wat vinden Liefs Riejantjuuh