Wij kijken ieder jaar daar naar. zijn vorig jaar ook geweest. meestal zijn we er niet omdat we naar dance vally zijn. nu zit ik het net te kijken. Nou sorry hoor. wat een belachelijke man. hij is gewoon onbeschoft. slaat de plank bij heel veel dingen mis. en zegt echt dingen. die niet kunnen maar al helemaal niet als prensentatoor bij de gay pride juist daar gaat het er om dat je respecteerd. en totaal het tegen over gesteltde van wat er wordt bedoeld met de gay pride. ben benieuwt of meer mensen dit is op gevalen.
Ik vond 'm ook raar. De stem was veel te koninginnendag-ig. Saai met foute grappen. "Hahaha, sommige mensen blijven uit zichzelf drijven." Zei hij toen er net een hele forse man in beeld was. Ik dacht alleen pardon? Is dat nodig om dat zo te zeggen? Rare gast die presentator. Groetjes van Kiki.
Oh, das Cornald Maas geloof ik. Heerlijke man, maar moet je niet serieus nemen. *met een korreltje zout dus*
hahah idd, die is gewoon grappig, hij zal het echt niet zo bedoelen hoor zo is hij nou eenmaal .. Idd met een korreltje zou nemen
Nou ik vindt niet dat je zulke dingen mag zeggen en neen dat ook niet met een koreltjd zout Zoals Kiki al schreef wat hij zei bij die gezeteman
Wij hebben het uitgezet,omdat we ons kapot ergerden aan de presentator.Hij verpeste het hele programma .In onze ogen dan....zelfs mijn man,die nog wel van een flauwe grap houdt zat zich te ergeren.
Het bedroefde commentaar was niet van Cornald Maas. Abdellah Dami was diegene die zich (zeer) verkeerd uit heeft gedrukt.
Nou corland Maas maakte toch echt wel wat grappen die niet konden (voor een presentator, heb er zelf wel een beetje om gelachen ) @Devilhuppeldepup hij maakte eigenlijk meer ''grapjes'' over uiterlijk van mannen.. uhm.. bijv. goh die lijkt wel op adje en idd bij een gezette man dat sommige mensen zelf wel zouden drijven en nog zon soort opmerking bij die gezette man.. Kan het me ff ni meer herinneren