1 dag overtijd na miskraam...

Discussie in 'Miskraam' gestart door Minyaweth, 1 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Sjees, wat is dit spannend zeg!
    Als ik uitga van mijn cyclus vóór de miskraam, ben ik nu 1 dag overtijd. Ik voel wel van alles daar beneden, dus er is sowieso iets aan de gang.
    Ik loop om de haverklap naar de wc om te kijken of de menstruatie doorbreekt, of niet... Word er helemaal zenuwachtig van! :)

Herkenbaar?

Liefs Minya

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    meis na een miskraam kan het lager duren als gewoonlijk voordat je ongesteld word.
    Ik hoop het natuurlijk voor je maar hou rekening ermee dat je cyclus makkelijk wat langer duurt

3. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Dat weet ik wel. Ik schreef er ook bij als ik uit ga van mijn cyclus voor mijn miskraam ;) Maar toch vind ik het super spannend :eek: :) Heb wel degelijk het gevoel dat mijn cyclus toch gelijk weer op de rit is, want na 14 dagen heb ik eisprong gevoeld, krampen gehad en nu ook het gevoel dat ik elk moment ongesteld kan worden. Oooh mennnn, wat is dit killing! :)

4. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Als je het gevoel hebt dat je ongesteld moet worden en er komt niks kan het ook een teken zijn van een zwangerschap..tenminste dat had ik wel. Omdat je ook je eisprong gevoelt hebt...zou het best kunnen. Ik zie dat je nu 3 dagen overtijd bent misschien een testje wagen?

5. samkids

samkids Niet meer actief

Oh, ik lees dat je 17/01 getest hebt, en hCG vrij was. Via bloed of urine test? Als je dan nu een testje waagt en hij is positief, dan weet je hoe laat het is. Ik hoop het voor je.

Bij mijn eerste miskraam had ik echter 6 weken later ook van die ongi-gevoelens zonder dat er iets kwam. Ik testte positief, maar had nog nooit een negatieve test gehad. Bloedtest wees toen uit dat ik niet zwanger was. Eerste keer was hCG 16, week later 14. Weinig zeggend dus. Hopelijk blijft dit je bespaard.

6. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    En, heb je al een testje gedaan? Ik hoop het voor je. Ben erg benieuwd!

Liefs Nikkie

7. inge08

inge08 Actief lid

21 mrt 2008
    204
    0
    0
    Ik lees je bericht ook net.. inmiddels 4 dagen overtijd.. en zwanger?

Deel Deze Pagina