Kort ongesteld dan normaal

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Amoora87, 3 dec 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amoora87

Amoora87 Lid

12 sep 2023
    35
    0
    6
    Vrouw
    Hallo dames,

normaal duurt mijn menstruatie 5 dagen. Nu in eens is het korter geworden en maar 3 dagen ongesteld. Ik had een heel regelmatig cyclus maar laatste 3 maanden word altijd een dag later ongesteld en had altijd een cyclus van 29 dagen nu is het 31 dagen geworden.

3 weken geleden had ik heel veel steken onderbuik en een drukke gevoel in mijn baarmoeder en ben ook naar huisarts geweest en bleek dat ik een beetje baarmoeder verzakking heb maar de huisarts zei dat het wel normaal kan zijn omdat ik twee bevallingen heb gehad en toch moest ik naar gynaecoloog voor een controle.

Dus ben ook naar een gynaecoloog voor baarmoeder controle en werd mij verteld dat ik een cyste heb op mijn rechte eierstok. Een blaasje vol met vocht en wat bloed en dat over een paar weken of 4 maanden van zelf weg gaat en hoef verder niets aan doen.

mijn vraag is. Heeft dit cyste invloed op mijn cyclus en daarom is mijn menstruatie korter geworden? Is het moeilijk om zwanger te raken zolang ik deze cyste heb? wie heeft dit meegemaakt?

Deel Deze Pagina