Hey dames Heb een klein vraagje : Op 14/15/16 juni heb ik duidelijk vruchtbaar slijm gehad, Rond die dagen goed geklust . Maar ik heb toen geen steken in men lies gehad wat ik anders wel heb rond es. En cyclus zou dan +\- 26 dagen zijn. Terwijl die vorige keer 40- en 3 x rond 32 was Nu op 23/06 had ik wel steken in men lies maar geen vruchtbaar slijm en laag zittende baarmoedermond. Door omstandigheden die dagen niet kunnen klussen. Als ik dan men es zou gehad hebben zit ik wel rond 32 dagen. Laatst geklust op vrijdag 20/06. Op zaterdag 21/06 1 keer een beetje rekbaarslijm bij het afvegen , maar daarna niets meer. Ik hoop dat ik men ei rond 14/15/16 juni heb gehad, maar ik vrees dat ik hem gemist heb. Wat denken jullie?
Wat je voelt kan overa mee te makne hebben, is niet perse een es o.i.d. Zou ovulatietestjes gaan doen de volgende ronde dan weet je wanneer je es is Ik zou vanaf je dag dat je ongesteld word. 10 dagen afhalen want je hebt een kortere lf ?? Gezien ej zegt 14/15/16 vruchtbaar slijm,, 26 eisprong, dat is een LF van 10 dagen ?? Maar zou dan idd van de dag dat je ongi word 10 dagen eraf halen dan was je eisprong dus
Nee nee mijn LF is gewoon 14 Ik bedoelde 14,15 en 16juni. Ik zie wel deze ronde. Ik heb niet al te hoge verwachtingen, dan kan ik ook niet teleurgesteld worden . Volgende maand weer een ei
Hoi dansprinsesje. Ik had ooit rekbaarslijm en pas 4 dagen erna had ik mijn eisprong gespot door een ovulatietest. Het lichaam kan raar zijn. Nu zit ik dus ook met zo soort gelijke vraag, 21 en . Maa juni merkte ik rekbare slijm op. 22 heel erg nooit eerder gehad. Maar woensdag 18 juni was die vor het laatste in me gekomen. 21 en 22 heb ik het ook gedaan maar vor het zingen de kerk uit. Dinsdag 24 had ik een steek in me linker of rechter zij bij me heupen. Waarschijnlijk toen pas mijn eisprong. Dus waarschijnlijk ook geen kans deze maand. Of het voorcocht moet sterk genoev zijn. Maar daarga ik niet vanuit
Dan kan het zijn dat je tussen de 28e en 1 juli ongesteld gaat worden wacht het even af,, als je daar tussen in wel ongi word weet je dat je idd die dagen vruchtbaar was hoop natuurlijk dat je niet ongi word en dat je zwanger bent nog 4 daagjes geduld dus is moeilijk ik weet het