Verdrietig!! iui verpest door onervaren stagaire

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sascha81, 11 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw
    Goedemiddag dames,

Ik ben echt heel erg verdrietig. En zo bang dat de iui verpest is. Ben zo boos dat ik toestemming gegeven heb. Hier het verhaal.

Wij hebben een pauze gehad van 8 maanden. Helaas niet zwanger geworden in die tijd. De stap was moeilijk maar besloten om door te gaan met iui nr 4. Vandaag heeft het plaats gevonden. Alles liep lekker afgelopen maand. Eitje was meteen goed. Het valt in het weekend. Wat wil je nog meer!!. Helaas liep het vandaag anders af. Omdat het weekend was was het niet mijn eigen gyn. De gyn kwam eraan en er was een jongenman bij die zich voorstelde en vroeg of hij de iui mocht doen. Ik dacht uhhh nee liever niet. Maar ja helaas toch toestemming gegeven. Voelde mij wat ongemakkelijk omdat de vraag door hem zelf gesteld werd. En het voor hem sneu vond. Maar pfff had ik maar geluisterd na dat stemmetje dat nee zei. Wel gezegd dat hij voorzichtig moest doen want ben zuinig op het buisje met kostbare inhoudt.

Hij ging bezig en het duurde echt heel lang. Had toen al spijt. Kreeg het niet goed voor elkaar. Uiteindelijk wel..en brengt het buisje in. Maar na het eruit halen zegt hij tegennde gyn dat het dubbel geklapt is. Ik dacht neeeeeeee. Schoot in de stress. Dus zij het uitleggen. Ik barste in huilen uit want je bent hier zo mee bezig en in mijn ogen heeft die jongen het verpest.. en ikzelf door hem toestemming te geven. Ik ben totaal niet gerustgesteld nu. En heb t idee het is verpest. Ze had het over je baarmoeder 2 gangen ofzo als ik het goed begrepen heb. En dat t buisje dus niet tot het eind is gekomen. Dat er ook meteen weer zaad mee kwam toen hij het buisje eruit haalde.

Wie kan mij geruststellen?!!. Maar mij zo.n zorgen nu. Is het verpest???????
    Heb ik nu minder kans?.

Liefs Sascha

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Dan heeft ie ws diep in je baarmoederhals geinsemineerd ipv in je baarmoeder. Toch is er best nog wel enige kans van slagen denk ik...zaadjes zwemmen wel naar binnen.
    Op de natuurlijke manier ejaculeert een man vóór de baarmoedermond en moeten de zaadjes nog door de hals je baarmoeder inzwemmen.

Ik zou denk ik toch wel vragen om een extra poging omdat deze noet helemaal juist was.

3. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw
    Precies dat indd!,
    Pfff heb nu echt het idee dat het verpest is. Baal hier zo erg van. Had nooit ja moeten zeggen. Onderweg in de auto zei ik tegen mijn vriend. Dat ze ook niet aanbieden om het opnieuw te doen.
    Pfff hopelijk is dit geluk bij een ongelukje zoals mijn vriend dat zei.

Pfff hopelijk is het snel morgen ben zo verdrietig. Wil heel graag een geruststeling. Mss dat er mensen hier zijn die dat meegemaakt hebben en wel zwanger werden.

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Om het even in perspectief te plaatsen...diep in je baarmoederhals is mss op 1 a2 cm van waar het eigenlijk moest.
    Als de reden van iui niet is omdat jouw slijm vijandig is heb je echt nog wel een reële kans op zwangerschap. Hou moed!

5. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw
    Dankjewel!!
    Je schiet meteen in het stress. Je verheugd je zo op de dag dat het gaat gebeuren en dan is het een domper als het zo verloopt. Laten we maar hopem dat dit goed uitpakt!!

6. MamavanDuncan

MamavanDuncan Actief lid

6 sep 2013
    189
    81
    28
    Vrouw
    Waddinxveen

Deel Deze Pagina