kort slapen overdag

Discussion in 'Baby en dreumes' started by juffie81, Jun 26, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zip

Zip Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    1,295
    0
    0
    jeetje zeg wat herkenbaar!
    Mijn kleine mannetje is 4 maanden en 's nachts doet hij het geweldig, ik kan hem rustig 12 uur achter elkaar laten slapen.
    "s ochtends slaapt hij dan ook nog een klein uurtje, en dan 's middags maar 3 kwartier tot een uur. Vervolgens wil meneer helemaal niet meer naar bed tot het 7 of 8 uur is.......dus dan is hij wakker vanaf een uurtje of 3......hij is dan wel moe, kan niet te lang in de box of wipstoel, want dan is hij het zat...ik vind het best lastig, ondaks dat ik die lange nachten wel prettig vind.

2. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

Jul 10, 2007
    2,092
    0
    0
    Hier precies hetzelfde :D soms is hij al wakker vanaf een uur of half twee en ik krijg hem dan regelmatig met geen mogelijkheid meer in slaap. Dan doe ik hem wel weer vroeger naar bed brengen, bijv. om een uur of zes al. Maar idd. het blijft lastig!

3. Zip

Zip Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    1,295
    0
    0
    ben wel blij dat ik meer lees met dit 'probleem'.....maar is het voor jullie ook vermoeiend?

4. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

Jul 10, 2007
    2,092
    0
    0
    Yep! vooral omdat hij zichzelf nog niet echt kan vermaken. Hoewel dat steeds meer begint te komen gelukkig. In het begin was ik echt de hele dag met een vermaakprogramma bezig, ik kwam nauwelijks aan mezelf of het huishouden toe. En dan eens de gebroken nachten in het begin erbij..ik was echt kapot vaak!

Share This Page