nee geen jeuk op de buik... wel pijn in de buik... een zeurderige aanhoudende pijn die steeds heftiger wordt en ineens wordt het minder..
Ja ik had een keer me eisprong echt gevoelt dat was echt zo een irritante pijn bij me lies, maar ik had toen geen jeuk op mijn buik. Ben 3 maanden overtijd en d8 misschien nu een eisprong te hebben en vroeg mij af of er meer zijn die dan wellis een jeukende buik krijgen..
Ja het zou wel kunnen.. maar ik w8 nog af tot de 16de ivb met dat ik denk nu een eisprong te hebben om te kijken of ik dan ongesteld word zoniet dan ga ik naar de dokter om mijn bloed te laten testen. Bedankt voor jullie reacties hoor! Maar er is dus niemand die een jeukende buik krijgt rondom de eispong?
Ik heb euhhmms.. 4 feb een testje gedaan die was negatief enne daarvoor ook een testje gedaan die was ook nega enne tjah.. die testjes begin ik nu zelf niet meer aan. Verder.. ik ken mijn huisarts goed en zij laat me bloed er zo op testen als ik mijn verhaal vertel. Ik had een paar jaar terug pfeiffer (wat ook een beetje op zwangerschap kan lijken) enne toen was ik zelfs gewoon ongesteld en wou ze me bloed ook daarop laten testen maar ik wist toen zeker dat ik niet zwanger was. Groetjes
Ik denk maar zo als jij al een maand niet meer heb getest zal ie je niet snel bloed laten prikken op hcg daar laat ie je een test voor doen Bloed prikkn op pfeifer is een ander verhaal
Danjo, ik had het helemaal niet over bloedprikken voor pfeiffer ik had het erover dat ze toen me ook wou testen op een mogelijke zwangerschap. Ik was toen gewoon aan de pil en wist dat ik niet zwanger was 100% zeker en ze wou vooralsnog toen me bloed op zwangerschap laten testen naast pfeiffer en nog veel meer andere dingen. Maar ik bleek gewoon pfeiffer te hebben maja. is het nu wel duidelijk of nogni?
Ik zou nog 1 test er tegenaan gooien... zo rond de 15e dan maar... dan kan je de 16e naar je ha. Zegt ze dan toch dat je eerst met urine moet testen dan kan je zeggen dat je die net gedaan hebt. Succes ermee meid!
Bedankt voor je reacties wishgirl ik vind dat echt super fijn! Ik denk dat ik het idd miss maar zo moet gaan doen testje nog voor ik naar de dokter ga al heb ik zo een zat vandie testen haha.. ik vertrouwde ze altijd al niet ik lees er zoveel vage verhalen over! Maarja dan hoef ik dat zoizo niet meer bij de huisarts te doen als hij weer negatief is. Groetjes!
Geen jeuk aan mn buik, wel aan mn (.)(.) moet zeggen dat ik nu echt ongelofelijke buik en rugpijn heb! (soort ongi, maar net niet) al bijna een week! Succes appelslakje!
Dat heb ik ook altijd! Nu zelfs al bijna twee weken en nóg geen eisprong gehad! (dat weet ik d.m.v. ovu testen)