Ik heb nu 2x een ovutest gedaan. Maar het streepje van vandaag is lichter dan die van gister. Betekent dat dan dat ik mijn ei al gemist heb..dat dat stofje al weer aan het verminderen is? Ofheeft dat er niets mee te maken? hoop dat iemand het antwoord weet! groetjes Debby
Kan zijn dat je ei gewoon nog moet komen. Mijn eerste twee testen hadden een licht streepje. De 6 testen daarna waren allemaal negatief, en daarna positief. Bij twijfel kun je misschien beter de testen van CB gebruiken, de dgitale. Die is altijd duidelijk.
nou ik had ook 3 dagen een donkerder lijntje , daarvoor en daarna een licht lijntje en afgelopen dinsdag weer een iets donkerder lijntje en daarna weer een heel licht lijntje... omdat ik temp geeft ff mijn eisprong aan op maandag en net toen en dat weekend ervoor niet getest... dus ja... je hoeft hem niet gemist te hebben in ieder geval succes!
Mijn ovu-test moest op een donderdag in januari een scherp zichtbare streep geven, want op de woensdag was ie licht zichtbaar. Wat denk je? Op donderdag een lichtere streep. Wij nog eens gevreeen die donderdag... en baby is verwekt op die donderdag of vrijdag! Let op je vruchtbare slijm, eventuele eisprong-pijn en ga naast het ovu-testen vooral veel vrijen! Is sowieso leuk
Het kan zijn dat je urine de ene keer wat geconcentreerder was dan de andere keer. Dat heeft er ook veel invloed op.
Heb wel op vrijwel zelfde tijdstip getest als gister. Maar we proberen het morgen gewoon weer (testen dan!) Mijn vriend vind het eigenlijk wel heel erg leuk dat we nu om de dag 'moeten' klussen (Het was namelijk een stuk minder frequent..gewoon omdat ik ook wel moe ben van die kleine hummel die nogsteeds elke nacht wakkeris)
Ook ik ben aan het testen nu 2 dagen en heb as donderdag mijn ei volgens de berekening hier. nog niks te zien maar ik wilde nu wel eens weten of we wel goed zitten te klussen voordat we naar de ha gaan. morgen is moeilijker testen zit dan op mijn werk maar ik ga er voor hoor ! ik wil mijn ei vinden lijkt me ook handig om dat aan de ha te kunnen laten zien .. Moet wel zeggen dat het testen me meevald maar ik heb er van de apotheek en dan hoef je maar 2 uur niet te drinken en plassen voor gebruik die 4 uur haal ik nooit !