word nu wel een beetje zenuwachtig

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mayo1982, 11 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

22 mrt 2007
    549
    0
    0
    hallo
    ik word nu wel een beetje zenuwachtig.
    vanmorgen getest maar was negatief.
    heb nu dik 1,5 week last van moeheid (vandaag na 11 uur slaap nog steeds moe), gevoelige tepels en m`n b.h`s passen niet meer.
    ook voel ik van alles in m`n buik en heb ik af en toe buikpijn.
    ik ben erg slank en m`n buik lijkt ineens opgeblazen en zo voelt het ook.
    moet nu toch echt een keer ongi worden aangezien ik dag 12 m`n ei had.
    normaal is het toch dat je 14/16 dagen na je ei ongi moet worden? zit nu op dag 30.
    kan het zijn dat mijn ongi uitblijft aangezien ik er nu veel mee bezig ben?dat hoor je toch wel eens dat door stress je ongi later komt?

gr
    mayo

2. Krista B

Krista B Bekend lid

15 apr 2007
    603
    0
    0
    Mayo,

Ik heb pas 3 dagen na mijn NOD positief getest. Daarvoor waren mijn testen ook negatief! Ik zou dus nog even geduld hebben...
    Je hebt precies dezelfde klachten die ik ook had, dus heb vertrouwen in je lichaam!

Succes. Kus Krista

3. Frida

Frida Lid

12 apr 2007
    76
    0
    0
    Hoi Mayo,

Ik denk dat ik een beetje in het zelfde schuitje als jou zit.
    Ik ben namelijk vandaag een week overtijd, ik heb gister een test gedaan maar die was duidelijk negatief.
    Ik heb verder niet echt lichamelijke klachten, alleen merk ik dat ik snel
    emotioneel ben en heel erg snel geirriteerd om niks eigenlijk.
    Nou was ik van de week een keer of 2 - 3 om onverklaarbare wijze misselijk, maar dat schuif ik dan maar af op iets verkeerds gegeten ofzo.
    Ik weet ook niet wat ik er mee aan moet. Met degene met wie ik het besproken heb, die zeggen wacht nog even een weekje met nog een test doen, dan is het HCG hormoon wat hoger en zal de test wel positief aan geven, maar ik zit er ook steeds maar aan te denken net als jij waarschijnlijk.

Groetjes Frida

4. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Kan heel goed zijn dat je aan het ontpillen bent meid, dan heb je van de meest vage dingen last.

5. Frida

Frida Lid

12 apr 2007
    76
    0
    0
    Ik ben al ruim een half jaar gestopt met de pil,
    ik ben vanaf het moment dat ik gestpt ben op de dag af regelmatig ongi.
    Ik heb namelijk een cyclus van 35 dagen. (bijna elke keer nog op het zelfde tijdstip ook!)

Dus ik heb die verhalen van ontpillen al van me afgeschoven.

Groetje Frida

6. bloem75

bloem75 Lid

23 mrt 2007
    80
    0
    0
    Wat spannend meiden! Ik hoop dat het positief is. Ik ben zelf ook overtijd, maar heb nog geen test gedaan. Ben zo bang voor een teleurstelling. Ik wil het nog even aankijken en dan woensdag een test halen. Heb wel wat symptomen.

7. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ja iedereen is anders, de een heeft er veel last van en de ander niet.

8. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

22 mrt 2007
    549
    0
    0
    hoi frida
    we kunnen niet meer doen dan afwachten denk ik. En af en toe proberen te testen.
    heb geen zin om handen vol geld aan tetsen uit te geven, maargoed, ik vind het zo iritant en ik word er zo onzeker van!

veel succes, wie weet heb je over een paar dagen wel een positieve test!
    ik hoop het voor je.

gr
    mayo

9. Frida

Frida Lid

12 apr 2007
    76
    0
    0
    Hi Bloem,
    Ik weet het gevoel, ik ben ook steeds bang voor een teleurstelling als ik weer een enkel streepje krijg, ik baal er ook van.

Hi Mayo,
    Ik denk ook dat we beide nog een paar dagen moeten wachten, maar ik hoop het zo, ook voor jou.
    Ik heb ondertussen al aandelen in ClearBlue, word er gek van....
    Heb me echt voor genomen om tot het weekend te wachten met nog een test doen, ik hoop dat ik het volhou, ik heb er nog 1 in huis, en mijn ervaring leert dan dat ik het niet kan laten....
    Maar ik hou vol deze keer... :(

Groetjes Frida

10. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

22 mrt 2007
    549
    0
    0
    ik weet wel dat clear blue meer hcg nodig heeft om positief te testen.
    misschien dat je een keer een kruitvat test moet proberen! deze zijn gevoeliger.

gr
    mayo

11. Frida

Frida Lid

12 apr 2007
    76
    0
    0
    oke, kruidvat....
    Ik heb wel een keer die van de DA gehad maar kruidvat nog nooit...
    hmmm misschien kan ik die dan wel halen.
    Maar aan de andere kant, ik las net ook van een aantal dat ze willen wachten tot zondag om het als vaderdag kado te geven, dit vond ik ook wel heel erg leuk.,..

Ik ga er nog even over denken, maar mij kennende, kan ik toch niet wachten.. hihi

Groetjes Frida

12. marian26

marian26 Actief lid

11 mrt 2007
    146
    0
    0
    kleuterjuf
    eindhoven
    Dan kan ik er ook over meepraten.
    Ik heb vandaag ook getest en negatief. echt teleurstellend!
    Ik had 10 Mei mijn laatste menstruatie met een cyclus van ongeveer 28 dagen. 24 mei had ik ineens een donkere bloeding wat 1,5 dag heeft aangehouden. Vandaar dat ik dus ging testen. Ik ben er nu niet zeker van welke nu mijn menstruatie is geweest. die van 10 mei of de 24e?
    Pfff wordt er echt niet goed van! En steeds maar weer testen kopen vindt ik ook zo lullig.. kom je weer voor de zoveelste keer bij de drogist. haha.
    Nou afwachten maar weer dan. Als ik uitga van de Nod van 10 mei dan ben ik nu 4 dagen overtijd. Spannend! Ik heb wel een beetje last van gevoelige borsten maa die heb ik altijd voordat ik mijn NOD heb, en heb al enkele dagen een ongie gevoel maar het zet niet door. Normaal als ik een ongie gevoel heb en even later naar de wc ga en het wcpapiertje erlangs veeg zit er al iets rozig bloed aan waar mijn onie altijd mee begint.
    Dus er is nog een sprankeltje hoop!
    Dit is onze 14e ronde. :rolleyes:

groetjes marian

13. marian26

marian26 Actief lid

11 mrt 2007
    146
    0
    0
    kleuterjuf
    eindhoven
    Dan kan ik er ook over meepraten.
    Ik heb vandaag ook getest en negatief. echt teleurstellend!
    Ik had 10 Mei mijn laatste menstruatie met een cyclus van ongeveer 28 dagen. 24 mei had ik ineens een donkere bloeding wat 1,5 dag heeft aangehouden. Vandaar dat ik dus ging testen. Ik ben er nu niet zeker van welke nu mijn menstruatie is geweest. die van 10 mei of de 24e?
    Pfff wordt er echt niet goed van! En steeds maar weer testen kopen vindt ik ook zo lullig.. kom je weer voor de zoveelste keer bij de drogist. haha.
    Nou afwachten maar weer dan. Als ik uitga van de Nod van 10 mei dan ben ik nu 4 dagen overtijd. Spannend! Ik heb wel een beetje last van gevoelige borsten maa die heb ik altijd voordat ik mijn NOD heb, en heb al enkele dagen een ongie gevoel maar het zet niet door. Normaal als ik een ongie gevoel heb en even later naar de wc ga en het wcpapiertje erlangs veeg zit er al iets rozig bloed aan waar mijn onie altijd mee begint.
    Dus er is nog een sprankeltje hoop!
    Dit is onze 14e ronde. :rolleyes:

groetjes marian

Deel Deze Pagina