Kort vraagje over ritme

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Pluis79, 23 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluis79

Pluis79 Actief lid

23 dec 2014
    377
    40
    28
    NULL
    NULL
    Hoi mede mama's
    Even een kort vraagje over ritme.
    Mijn zoontje is bijna 14 weken tot nu toe altijd geslapen in de draagzak. Vandaag ben ik vol goede moed gestart met baby in een droomritme. Hij heeft al 3x een half uur in bed geslapen, daarna verder slapen lukt niet. Geef hem dan de fles verschonen, knuffelen spelen en weer naar boven. Alleen nu mijn vraag de wakkertijd is 90 min slaapsignalen zie ik nu niet leg ik hem dan weer na 90 min op bed of toch eerder omdat het elke keer maar korte slaapjes zijn?
    Alvast bedankt

2. Essie3

Essie3 Niet meer actief

Ik leg mijn dochter (van 6 weken) in bed zodra ik zie dat ze moe is. Of ze dan al 90 minuten wakker is of een half uur vind ik niet belangrijk. Ieder kindje is verschillend en heeft andere behoeften. Mijn oudste sliep nauwelijks overdag en mijn jongste is een echt slaapkopje. Ik zou dus zeggen volg de behoeften van je kind.

3. JuullesD

JuullesD Niet meer actief

Wakkertijd aanhouden, die is nu even leidend. Slaapjes worden straks ineens langer! Succes meid!

4. Pluis79

Pluis79 Actief lid

23 dec 2014
    377
    40
    28
    NULL
    NULL
    Dank je, zijn helemaal uit t ritme dus zie de slaapsignalen ook niet zoals ik ze eerst wel zag. Het begin is er...

5. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Ik zou dan nu even vasthouden aan de wakker tijd, zeker als je zelf de slaapsignalen niet ziet.
    Zie je toch eerder slaapsignalen of heb je het idee dat hij echt heel erg vermoeid is dan kan je hem eerder op bed leggen.
    Maar om het jezelf niet te moeilijk te maken zou ik nu gewoon die 90min aanhouden.
    Knap dat je de stap hebt gezet, nu volhouden, het gaat vanzelf beter straks!

Deel Deze Pagina