Voordat ik in december een vmk kreeg (met 6 weken) had ik altijd (we zijn nu in ronde 8 na stoppen met pil) een cyclus van 31 dagen (eisprong rond dag 17), na de vmk een cyclus gehad van 26/27 dagen (vermoedelijk geen eisprong) en vorige maand 37 dagen. Kortom mijn cyclus was/is dus redelijk in de war. . Als ik weer mijn cyclus aanhoudt van voor de vmk dan had ik vandaag (dag 32) ongesteld moeten worden, maar dat is niet gebeurd en mijn temperatuur blijft ook nog hoog. Het is trouwens de eerste maand dat ik mijn temperatuur opneem dus ik kan mijn temperatuur niet vergelijken met andere maanden. Ik heb nog niet getest, want in de cyclus van de vmk had ik pas een week na nod een positieve test en van negatieve testen wordt ik over het algemeen vrij chagarijnig:x. Heeft iemand een idee of dit kaartje op een zwangerschap kan duiden of wordt het gewoon weer een lange cyclus? ps mijn kaartje staat in mijn handtekening vermeld.
hmmm, ik vind het een moeilijk kaartje, omdat je voor het kruis ook een aantal dagen vrij hoog gezeten hebt. Ik zou zelf nog een dag of 4 wachten
Ja volgens je kaartje zit je nu op dag 14, maar misschien safe om pas over paar daagjes te testen. Ook aangezien hij afgelopen keer 37 was en voor vmk 31. Maar kan beide hoor, dus ik hoop zwanger natuurlijk
Dank dames, ik volg jullie adviezen op en ik zal nog een dag of 4 geduld hebben voordat ik ga testen. Ik houd jullie op de hoogte. Jodi, leuk. Ik zie dat jij volgens je banner overtijd bent. Heb je al een test gedaan?
yep, sneeuwwit... maar ik blijf tempen... temp is nu opeens weer laag. denk ondertussen dat FF er verkeerd een kruis in heeft gegooid en dt temp in de war was.. misschien onderhuidsgriepjes ofzo...
Ja, dat zou kunnen. Net zoals dat bij mij de ovulatie misschien 4 dagen later heeft plaatsgevonden dan waar FF de streep heeft gezet. Aan de andere kant, zou je ook op 7 maart een innestelingsdip gehad kunnen hebben en duurt het gewoon even voordat je voldoende HCG hebt aangemaakt. Bij veel meiden duurt het ook een week á twee weken voordat ze positief testen na NOD. Dus wie weet. Ik duim voor je.