Ik ben op zoek naar badstof rompers in de maat 62/68 met lange mouwen. Voor mijn andere kinderen kocht ik ze destijds bij de hema maar daar kan ik ze niet vinden. Iemand een idee?. Ik vind het wel lekker in de winter. Gr Ingrid
Hema niet meer? Ooh...die vond ik zo fijn...had er nog een zooi van dochter liggen (zonder mouw hier dan, vind lange mouw zo onhandig hihi) Heb ze idd al een tijd niet meer gezien, ff vragen of ze nog terug komen?? Verder, weet ik het niet, heb nooit ergens anders badstoffen gevonden....
Ik wou indd ook hema roepen. Heb ze daar voor mn zoon gekocht toen,maar hebben ze ze niet meer? Dat weet ik dus niet. Jammer want ik heb alleen mouwloze en das wel.frisjes ... xx
Ik heb ze ieder geval niet gezien bij onze hema.Ik zou het eingelijk wel vreemd vinden als ze ze niet meer zouden krijgen.
misschien seizoens rompers? ...en komen ze nog straks? Weet het niet, mijn dochter had ik ze in alle maten..van 56 tot 104.....dus elke seizoen wel wat.... stuur eens een email naar hema anders?