met hoeveel weken kreeg jij striemen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door maart, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    ik ben echt benieuwd. Hopen natuurlijk dat ik ze niet krijg maar ik denk toch dat ze komen.

2. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Tot nu toe nog niks te zien bij mij.....hopen dat dit zo blijft!
    Groetjes, Anakin.

3. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Ik heb ze altijd op mijn dijen gehad (te snel gegroeid), tijdens de zwangerschap van mijn dochter geen striemen erbij. Tot ik stopte met borstvoeding .. daar kwamen ze..

En nu? Alleen maar wat ik al had. Ik ben benieuwd wat er bij komt!
    Ach... 't is toch allemaal voor het goed doel hè!

4. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

tot nu toe nog helemaal niks. hopenlijk blijft dat zo....

5. Michelle20

Michelle20 Actief lid

3 jan 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum
    ik was de pineut met 14 weken al bij mjn zoontje... en ken je nagaan ik was nog geen kilo bij gekomen nergens niet!

Een vriendin van me was super blij want die had met 30 wekenm nog steeds geen striemen( en wel 30 kilo zwaarder) en ineens kwamen ze rond de 32 weken heeel snel over haar buik en benen... erg jammer!

6. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    De foto's in mijn album zijn gemaakt met 36 wkn. Toen nog niks... helemaal schoon. De laatste foto's zijn van 38 weken, toen had ik 1 striem... ik ben met 39 weken bevallen en had ik er ineens heel veel. Laatste week dus bij mij, tussen 38 en 39 wkn. Ben blij dat ik niet langer gelopen heb, dan was het wellicht nog erger geweest :confused:

7. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Tijdens de bevalling :( wel kleintjes hoor!
    Mijn zus en ik dachten ook striemvrij door de zwangerschap gekomen te zijn, maar allebei hebben we tijdens de bevalling striemen gekregen.
    Maar weet je, als je bevallen bent en je je prachtige kindje in je armen hebt.
    Dan maken die striemen je helemaal niks meer uit.

8. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Ik heb nog geen striemen.

9. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    heb aan mijn 2 zwangerschappen niks overgehouden,maar ben bang dat ik ze nu wel ga krijgen.ben nu wat ouder natuulijk en mijn 3e zwangerschap dusss...

10. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    ik kreeg ze na de bevalling van me zoontje dus het is nu even afwachten maar gek genoeg vond ik me striemen altijd sexy :) me mannetje ook

11. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Hier is ook nog steeds niks te zien. Wel heb ik heel licht zo'n lijn over mn buik lopen, maar dat is ook niet echt zichtbaar.
    Het kan natuurlijk altijd nog komen de aankomende weken.

Liefs,
    Duveldraakje

12. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    hallo

Ja bij iedereen is dat natuurlijk weer anders!
    De een krijgt ze wel en de andere niet , de een heel snel in de zwangerschap en de andere heel laat in de zwangerschap.
    Ik kreeg ze toen ik ongeveer 7 maanden was.
    Tuurlijk hoopt iedereen het niet te krijgen, maar als het komt verkom je het niet!
    Al die spulletjes om op je buik te smeren.. vraag me af of het helpt om de striemen te verkomen.
    Ik heb namelijk ook elke dag gesmeerd en kreeg ze ook!
    Je weet dat als je zwanger bent dat dat misschien kan komen, maar wat krijg je daar allemaal voor terug!
    Wij zijn zo gelukkig met ons kereltje dat je de striemen vergeet!
    Tijdens de zwangerschap dan zijn ze vaak erg rood van kleur en heel goed zichtbaar, en jeuken ze!
    Na de bevalling trekt dat rode weer langzaam weg. ze blijven over het algemeen altijd wel zichtbaar., maar zijn vaak wat witter van kleur dan de rest van je huid.
    Maar zorda je je kindje in je armen hebt, maakt niets je meer uit!

13. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik was zo trots op mijn buik geen striem te zien! totdat ik 37 weken zwanger was en het begon uiteindelijk nog een buik vol striemen gehad! en nu 5 weken naar de bevalling zit mijn buik nog onder de paarse striemen vreselijk, voorlopig geen bikini voor mij.

14. gizzy

gizzy Actief lid

24 apr 2007
    150
    0
    0
    Ik had 2 kleine lijntjes met de 35 weken en met de 36 is onze kleine meid al geboren, dus ben er goed vanaf gekomen ;)

liefs
    Gizzy

15. moonique

moonique Bekend lid

28 nov 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Bij mij kwamen ze pas in de laatste 2 weken en hoe!? ik zit er helaas onder :( maar goed, hoef ik deze keer niet bang voor te zijn tenzij ik striae krijg op mijn striae ;)

16. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    mijn zus had ook tot 39 weken geen een striem op haar buik. maar toen kwamen de hardebuiken en ja hoor een voor een kwamen ze tevoorschijn.

17. gizzy

gizzy Actief lid

24 apr 2007
    150
    0
    0
    whahahahahaha

18. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hier ook nog geen striemen, en ik smeer zw.sch.olie als de beste. Niet dat ik denk dat ik het daarmee voorkom, maar baat het niet, dan schaadt het niet, zeg ik altijd maar.

Tot nu toe verloopt mijn zw.schap als die van mijn moeder deden, en zij heeft nooit striemen gehad. Erfelijk bepaald? Ik hoop het, maar als het komt, dan moet het maar. Denk aan de beloning...

Succes!

19. jennyvanerum

11 apr 2007
    17
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Valkenswaard
    bij mijn eerste zwangerschap riep ik kei hard op de uitgerekende datum 20 juni 2005 ik heb geen striemen!

En jawel de dag dat mijn weeen begonnen 23 juni had ik ze gekregen, en yannic is uiteindelijk op 24 juni geboren.

Dit vond ik echt erg.

Dus je weet maar nooit.

Ik zal dus niet te hard gaan roepen als je ze nog niet hebt.

20. kimberly83

kimberly83 Actief lid

24 sep 2006
    120
    0
    0
    heerlen
    nog geen een wel van mmijn pubertijd maar nog niets van mijn zwangerschap... En dan zeggen ze erfelijk ?! mijn moeder zit helemaal onder en ik niet zij had ze al met 3 maanden. En dan zeggen ze smeren helpt niets .... ik smeer me 3 keer per dag dik in met nivea de blauwe fles voor de droge huid en ik heb toch het gevoel dat ik daar mede aan te danken heb dat ik er nog geen heb

dus ik zou zeggen smeren

succes kimberly

Deel Deze Pagina