Sinds kort merk ik dat bv winkelen zwaarder wordt. Als ik dan een tijdje gelopen heb krijg ik een pijnlijk,trekkend gevoel in mijn onderbuik. En dit trekt dan door naar mijn onderrug. Ik draag gewoon nog mijn eigen heupslips, want die grote oma tenten...daar word ik niet echt vrolijk van. Maar ik ben bang dat ik er toch aan moet geloven. Welke zijn goed en worden de spieren in mijn buik/bekken hier dan niet lui van? Of is dat alleen zo met die buikbanden? Ik heb maat S.
Ik heb een paar van die strakke boxershorts (strakke) die ook over je buik gaan bij de miss etam vandaan. Die ondersteunen ook een beetje je buik en billen zijn niet zo heel erg duur en zitten zeer comfortabel en het zijn dus ook niet van die enorme tenten hihi
Ik heb van carriwell een soort steunband gekocht voor 10 euro. Of hema heeft ondergoed die ook de buik bedekt etc. alleen zit daar niet echt steun aan.
Sinds deze week ben ik toch maar aan de oma onderbroeken gegaan. komen nu nog tot boven aan mijn buik, maar het scheelt echt veel. Ik had tijdens het werken(in de zorg, dus veel bukken, sjouwen en lopen) ook steeds pijn in mijn onderbuik en rug, maar dit scheelt echt veel..
ik heb een steun band gekocht bij prenatal maar vind dit een onding want als ik ga zitten, slaat de onderrand om (rolt op) en dat knelt ontzettend op de plek waar ik dan al pijn/last heb! ding ligt in de verpakking in mn kast. maar,..ik heb een zwangerschapsonderbroek gekocht (bij livera geloof ik) en vind die zoooo fijn!!!!!!! heb ze ook van de hema maar vind die veel minder prettig! die van de hema zijn minder strak en minder steun dus.
Beter is juist geen steun.... En op de momenten dat je het voelt even rust nemen. Met teveel steun ga je ongemerkt over je grenzen heen...!
Ik heb van carriwell een mooi Hempd / top gekocht die heel goed ondersteund, echt een aanrader. Ze zien er nog mooi uit ook!