zoooovveeeeel zwangerschapskwaaltjes, meer meiden hier last van?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door muis26, 15 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

Haaaaiii

ik ben nu 23 weken zwanger van nummer 2. en de kwaaltjes blijven zich maar opstapelen. word er inmiddels aardig gek van af en toe..

- heb erge bekkeninstabilteit. (mag al niet meer werken, jak)
    - maagzuur begint, elke keer als ik mn zoontje optil komt het omhoog, brandt als een gek!
    -heb lage bloeddruk dus flink duizelig af en toe,
    -savonds in bed beginnen de 'restless legs ' alweer parten te spelen
    - smorgens heb ik opgezette handen en voeten, voelt helemaal stijf
    - heb overal pukkeltjes (rug, bovenbenen, borsten, nog nooit daar gehad)

ik weet wat ik er voor terug krijg, maar het maakt het soms wel behoorlijk pittig en voel me af en toe een flinke zeurpiet.

Til ik mn zoontje op, dan is het AUW mn bekken, dan sta ik overeind ben ik dizzy van het bukken en heb ik maagzuur. hihihihi voel me net een kreupele oma af en toe :D:D

Zo dit lucht alweer op :p

2. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Oh man, ik heb ook van zoveel dingetjes 'last' maar ik vind het zo erg dat ik dan loop te klagen (dus het lucht wel ff op om hier te vermelden);

* krampen in mijn buik
    * Krampen als ik mijn dochter optil
    * Gewrichten doen allemaal heel erg pijn
    * Maagzuur sinds een week
    * Dodelijk vermoeid
    * Geen honger, niks smaakt
    * Enorme hoofdpijn
    * Kramp in mijn benen 's nachts

En ik moet nog zo lang (hahahahahaha), succes ermee!

3. shining

shining Actief lid

25 mrt 2008
    150
    0
    0
    Jee, wat ontzettend vervelend dat je dat allemaal hebt zeg! Ik kan me voorstellen dat dat de pret wel een beetje drukt en je niet echt op een roze wolk zit.. Had je dit bij de 1e niet?

Ik heb wel wat kwaaltjes, maar als ik dat in dezelfde mate als jij zou hebben zou ik ook enorm balen.

Veel sterkte!

4. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Ik vind een heleboel dingen acceptabel, mijn bekken doen vervelen, maar daarbij doet elk gewricht in mijn lijf vervelen omdat ik blijkbaar nogal heftig reageer, dus mijn gewrichten rammelen en mijn pezen en spieren zeggen dus WHAAAA en verkrampen om het zooitje bij elkaar te houden, dus allemaal peesontstekingen door mijn lichaam heen :)

Ik kan mijn lenzen niet meer in en ik heb last van jeuk.

Maar het ergste van alles vind ik de pukkels, ik had nooit last van pukkels en nu heb ik ze overal, durf bij de fysio niet eens mijn shirt uit te trekken want ik voel me zo vies.

Maar dat is nu sinds twee weken...dus misschien is het binnenkort over en is mijn huid weer normaal?

5. Rodayna

Rodayna Niet meer actief

De eerste maanden zijn super goed gegaan bij mij, op een aantal keren wat krampen.
    Maar sinds de 22e week is ingegaan (nu 2 dagen) voel ik me ellendig:

* verschrikkelijke rug en schouderpijn, ff iets oppakken is al teveel te moeite.
    * duizelig, de gehele dag door
    * diaree, zo erg als ik het nooit gehad heb. Een en al water (sorry voor de onsmakelijke details)
    * braken
    * weinig tot geen eetlust, na 2 hapjes al klaar met eten of gewoon helemaal niets eten
    * maagzuur.. maagzuur..maagzuur
    * hoofdpijn
    * oververmoeid
    * buikkrampen
    * kramp in me benen zodra ik wil liggen of rustig zitten

Voel me echt een wrak. als ik ff ergens mee bezig ben moet ik elke keer gaan liggen of zitten om bij te komen.
    Ik hoop dat dit kwaaltjes zijn voor een paar dagen en ik hier zsm vanaf ben.

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.204
    113
    Brabant
    ik had dit bij de eerste, allemaal...:( zat met 20 weken in de ziektewet. zie er nu al tegenop. hihi. Ik hoop dat de eerste-12-weken-symptomen snel verdwijnen, dan kan ik nog een paar weekjes gaan genieten!
    Maar klagen lucht zeker op!:)

7. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    het is bij mij echt sinds een paar dagen dat ik meer kwaaltjes krijg
    nou ja was de eerst 16 weken alleen maar misselijk en ben 3 weken eerder gestopt met werken ivm bekken instabiliteit maar nu beginnen mijn voeten op te zwellen en alles begint nu echt pijn te doen.
    hou maar in mijn achterhoofd, het is voor een goed doel. krijgen er dalijk een mooi meisje voor terug:)

8. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Pf het is sinds vanmiddag een stuk erger geworden, het voelt echt alsof er een steen in mijn maag zit, ik voel me draaierig en misselijk en lichtjes in mijn hoofd.
    Mijn buik voelt vandaag ook echt niet prettig.

Nou hebben we morgen een verjaardag dus ben wel druk bezig geweest, denk dat het daar aan zal liggen, maar voel me opeens echt beroerd.

9. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    De meeste kwaaltjes had ik al voordat ik wist dat ik zwanger was, maar echt prettig is het niet.

Misselijk, Draaierig, rugpijn, Buikpijn, verstopping, lage bloeddruk 103/63 nog niet te laag gelukkig! en gister moest ik overgeven terwijl ik net onderweg was naar de koelkast voor mijn ontbijt. Moest mij ook echt op de grond laten vallen anders was ik flauw gevallen.

Hoe dan ook, dit zijn momentopnames. Heb hier gelukkig niet de hele dag last van. Wel van extreme vermoeidheid. Slaap soms wel 2 keer op een dag. Ben ook heel benieuwd naar mijn bloeduitslagen. Was al lui, maar dit slaat alles :D

Succes iedereen!

Liefs,

Sam

10. naomi33

naomi33 Bekend lid

18 aug 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    ja hier ook genoeg kwaaltjes :(
    last van mijn rug,bekken,ischas,s'nacht onrustige benen,
    slaap gevoel in mijn rechterbeen
    zuurbranden en vanaf 19de week miselijk en spugen
    hou veel vocht vast.
    genoeg kwaaltjes

11. Shyness

Shyness Bekend lid

17 aug 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    Hier net hetzelfde meiden

*BI en plat vanaf 17weken
    *Misselijk en braken, nog steeds dagelijks waardoor ik 10kg onder mn startgewicht zit.
    *Maagzuur sinds 20weken
    *Onrustige benen
    *Lage bloeddruk
    ...

12. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    mag ik ook meedoen?

last van rug bekken en ischias (afgekeurd door arts)
    gigantische jeuk (krijg dinsdag uitslag van cholestase)
    vooral smorgens licht gevoel in hoofd
    brak gevoel (ook door medicatie voor jeuk)
    moe
    zuurbranden
    hele erge hoofdpijn
    constante voorhoofdholt en ooronstekingen
    krampen
    weinig eetlust
    eczeem
    pukkels

meiden! we moeten er wat voor over hebben hè?! ;)

Deel Deze Pagina