Hallo allemaal, Ik ben nog maar net zwanger van de 2e en in principe willen we wachten tot ik zo'n 12 weken zwanger ben (misschien iets eerder) om het iedereen te vertellen. Maar bij mijn eerste kreeg ik al vrij snel een buikje en nu ben ik bang dat ik nog sneller een buik ga krijgen en dat mensen het al kunnen zien voordat ik het vertel. Ik ben niet superslank maar was net zo'n 5 kilo afgevallen waardoor m'n buik bijna plat was. Dat viel veel mensen op, dus misschien ook als mn buik weer dikker wordt.. Wie is/was ook zwanger van de tweede en merkte je dat je buik sneller/eerder groeide?
Bij mijn eerste kindje kreeg ik zo rond de 17/18 weken echt een zwangere buik, en nu zag ik er met 14 weken hetzelfde uit. Dus inderdaad een paar weken eerder.
Daar ben ik inderdaad ook wel benieuwd naar heb ook wel gehoord dat je het bij een tweede eerder kan zien...
ja nog sneller haha SORRY je kan op onze site www.martin-isabel.nl goed het vergelijk zien.. Toen zagen mensen het met 8 weken al en nu met 5 weken al.. ach ik ben zoiezo niet van de geheimhouding maar kan me voorstellen als je het voor jezelf wilt houden dat het vrij lastig is!
Bij de eerste en tweede zwangerschap ongeveer op het zelfde tijdstip een buikje (rond de 14 weken), alleen waren het er bij de eerste zwangerschap 2 dus misschien had het buikje langer geduurd als er 'maar' 1 kindje in zat .
Bij de eerste met 12 wekenen de 2e vroegen ze met 6 weken al of ik zwanger was. Het zag er dus echt uit als een zwanger buikje anders hadden ze het niet durven vragen. Bij de derde viel het weer mee dus ik denk dat er niks over te zeggen valt. Hetheeft in dit stadium ook niks met de baby te maken maar met de darmen die gaan rommelen en uitzetten.
Ik weet inderdaad dat het de baby niet is, maar ja het uitzetten van je darmen kun je weinig tegen doen.. Het lijkt me vervelend als mensen het al zien terwijl ik het nog niet verteld heb. Nou ja, ik kijk het anders misschien wel aan, mocht mn buik echt snel dikker worden dan vertel ik het wel eerder. Meer ervaringen zijn welkom!
ik droeg bij me eerste zwangerschap me buik echt naar voor,en bij me 2de helemaal naar achter dus de 2de leek ik juist minder dik ben daarom ook nu benieuwd hoe dit gaat lopen nu bij de 3de
Bij mn eerste zag je mijn buikje duidelijk bij 4 maanden..en nu bij bijna 11 weken heb ik volgens mij net zo'n grote buik als toen bij 4maand...kan hem niet meer inhouden..haha...dus nog 2 daagjes en dan de echo voor 3maanden..dan eindelijk vertellen...maar ik denk dat veel mensen het al weten...gezien de omvang van mijn buik. ..en ik was aardig plat..
Mijn darmen gingen gelijk alweer ruimte maken! Bij mij begon je het al met een week of 6 te zien! Nu (15 weken) kun je er al een paar weken echt niet meer omheen!
Bij nr 1 werd het pas rond 22 weken zichtbaar! En bij de tweede inderdaad iets eerder, maar nog steeds pas rond 17 weken ofzo. Ik heb blijkbaar van binnen heel veel ruimte over, je gaat het bij mij pas laat zien. Wel handig als je het nog even geheim wilt houden idd, maar soms jammer als je eindelijk aan de buitenwereld wilt laten zien dat je ECHT zwanger bent!
jouw buik is echt al snel gegroeid aan het begin! Wat een verschil. Pff met 6 weken zwangerschapskleding aan. Das wel heel vlot! Dat zou betekenen dat ik volgende week weer alles van zolder mag halen en eventueel weer shoppen.. Hmm nou ja ik kijk het wel aan, in principe willen we nu wachten tot de echo is geweest en het dan vertellen. Maar krijg ik te vroeg een dikke buik dan vertellen we het maar eerder. Als ik positiekleding moet gaan dragen zal het toch wel opvallen, zeker als ik nog dingen van de vorige keer ga dragen..