Heerlijk onderwerpje, sorry voor de details alvast Ik heb sinds ik zwanger ben zoiezo bijna geen zin in seks. Maar als ik me er dan een keertje aan waag, doet het zo'n ontzettende pijn in mn vagina! Echt heel erg vervelend, op dat moment moeten we dan ook echt stoppen. Ook als ik zeg maar 'kom' heb ik een uur daarna nog steeds een pijnlijke baarmoeder! Herkenbaar voor iemand? ..of juist helemaal niet..?
Ha toevallig ben ik evenlang zwanger als jij! Maar ik heb ook al weken geen behoefte aan seks. We hebben het van het weekend geprobeerd, maar voel me toch niet helemaal goed bij. Ik weet wel dat het geen kwaad zou kunnen, maar ik vind het toch geen fijn idee omdat ik toch wat in mijn buik heb. En daardoor vind ik het gewoon niet prettig om lekker uitgebreid seks te hebben. Maar ik hb gelukkig geen pijn. Maar als je het niet prettig vind zal ik het ook niet doen om je man/vriend een plezier te doen. Toch heb ik vaak gelezen dat de behoefte meer word, maar dat geld niet voor mij.
Echt pijn heb ik niet bij het vrijen. Maar ik heb ook wel gemerkt dat als ik een orgasme krijg dat mijn baarmoeder nadien nog serieus natrekt. En dat vind ik ook niet zo een fijn gevoel. Voor mij hoeft een orgasme dus niet meer tot onze kleine er is Gewoon seks hebben dat hangt ervanaf op welke manier wij het doen. Het missionarisstandje heb ik afgekaatst tot ik bevallen ben, want die manier is helemaal niet aangenaam meer. Het doet geen pijn, maar ik vind dat je voelt dat er iets binnen in je in de weg zit en ik vind het niet echt opwindend als ik het voel mee bewegen, want dan beleef ik het weer veel te bewust, dat we toch maar heel voorzichtig moeten zijn. Er zijn wel standjes die ons beter afgaan en die passen we dan ook toe. Al is het maar om mijn man te plezieren want voor mij persoonlijk heb ik er niet zo een behoefte meer aan Achja, We doen allebei water bij de wijn en dan komt het wel goed
Hier het eerste trimester ook weinig behoefte aan seks. Maar inmiddels is dat helemaal over en vind ik het weer hardstikke leuk en lekker Misschien nog wel beter dan voor ik zwanger was
heel herkenbaar hoor. bij mij deed het op het begin zo'n pijn dat ik er echt even niet meer aan moest denken. Na een tijdje weer een poging gewaagd, doet niet meer zoveel pijn gelukkig, maar zin er in hebben, totaal niet. Terwijl bij mijn zoontje had ik juist heel veel zin, gek he.. Maar hier is het geen zin, geen sex. heel simpel, halen we na de bevalling wel weer in.
Bij de eerste had ik in het begin ook pijn en durfde mijn vriend niet echt, dat wel weer overging na een tijdje. Nu bij de tweede is het in het begin wat pijnlijk maar daarna niet meer. Heb wel gemerkt dat ik nu nog niet echt veel zin heb, maar dat komt straks wel goed
In het eerste trimester was ik echt veel te beroerd.. ben tot 18 weken bijna continu misselijk geweest.. Het laatste waar ik aan moest denken was seksen.. Daarna ging het een heel stuk beter. Gewoon luisteren naar je lichaam.. komt wel weer..
Hier was het in het begin ook pijnlijk en ook wel een raar idee. Gaandeweg is beide minder geworden, al begint mijn buik nu wel echt in de weg te zitten Bij mij was de boel gewoon nauwer door de extra doorbloeding, daardoor paste het gewoon wat minder goed en ging het sneller schuren. Als we nu seks hebben bouwen we het gewoon veel langzamer op en dan gaat het goed
ik heb de gehele zwangerschap geen zin in sex gehad haha in het begin ook bloedverlies daardoor en nu doet het alleen maar pijn,en de kleine is al volledig ingedaald, dus vind mijn man het een raar idee haha dus we beginnen na de bevalling pas weer
Hier ruim 5 weken zwanger en eigenlijk ook helemaal geen zin meer in seks terwijl ik normaal er wel van hou hihi .. maar inderdaad het komt wel weer bij me zoontje op begin ook geen zin kwam wel weer gelukkig.. Alleen niet echt pijn ofzo wel na een orgasme dat ik t wel beetje voel in me buik..
Hier de eerste paar weken ook weinig seks gehad, was erg moe en had gewoon geen puf. Lag meestal al te slapen als ML naar bed ging. Nu ben ik bijna 9 wk zwanger en heb ik wat minder last van kwaaltjes en meer zin in seks De laatste week doen we het juist heel veel, haha! Het verschilt gewoon per persoon en het maakt natuurlijk ook uit hoe je je voelt tijdens je zwangerschap!
Hier ook totaal geen zin. Af en toe even zin maken, maar het hoeft eigenlijk voor mij niet haha. Slecht eigenlijk. Ben je eindelijk zwanger en hoeft het niet meer ik probeer af en toe mijn best te doen en eenmaal bezig komt het wel, maar toch. Ga liever slapen. Haha.
Hoi, hier ook totaal geen zin meer in seks. Bij mij doet het inwendig ook enorm pijn, echt niet fijn. Na de seks heb ik 2 dagen ook nog echt een enorm gespannen pijnlijke buik. Ik probeer af en toe wel voor mijn man maar misschien moeten we toch eens een aangenamere houding gaan zoeken en hopen dat het dan iets aangenamer is.
Ik ben heel misselijk, dus hier al sinds de conceptie geen seks meer gehad! Bij vorige zwangerschap was het ook zo, vanaf 14-16 weken komt dat dan terug, mijn man moet dus nog even geduld hebben
Pffff hou op, ik ben nu 25 weken zwanger en heb nog steeds geen zin in seks. Echt heel zielig voor mijn vent, maar ik kan me er gewoon niet toe zetten!! Wil gewoon lekker slapen als ik in mn nest lig. Af en toe is het idd om hem te plezieren, maar als het aan mij lag.......... best vervelend, had zo gehoopt dat de sekslust dubbel en dwars zou terug komen, maar helaas.
Hier alle drie de keren echt helemaal geen zin. Ja, tot een week of 18 als ik niet doodop ben maar zodra ik echt een buik kreeg niet meer. Maar dat gold evenzogoed voor de manlief, die vind het ook maar een niet echt lustopwekkend idee dat er een baby tussenzit. Och ja, die schade wordt echt wel weer ingehaald.
@Bodien Is je vriend vast ook heel blij mee Af en toe doe ik hem nog een pleziertje, echt seks komt later wel weer wanneer ik zin heb en de pijn dan niet zo erg meer is..
Hier juist wel veel zin, maar tot een week of 14 was dit (zeker met een orgasme) niet prettig... Daarna wel weer, alhoewel de zin nu weer afneemt.
Herkenbaar allemaal. De eerste weken kreeg ik vooral last van mijn borsten en darmen, dus ik lag alleen maar te woelen tijdens de seks om er geen last van te hebben. We hebben er iets op gevonden: ik bovenop. Geen druk op mijn buik en borsten, ik heb de regie en hij een prachtig uitzicht