hallo, nou zoals het onderwerp al zegt ik heb echt mega veel pijn in me rug. zo erg dat ik op een gegeven moment helemaal verkramp en niet meer weet hoe ik moet zitten liggen of löpen. het is zeg maar halverwege me rug en dan door naar beneden... ik heb dit een tijdje geleden ook gehad en toen ben ik in bad gaan liggen en nam de pijn wat af maar dit werkt nu niet meer ook onder de douche staan werkt niet iemand een idee wat het is of zou kunnen zijn en wat je er natuurlijk aan kan doen... ik ben namelijk al mijn hele zwangerschap bang dat ik rugweeen krijg ik weet dat je het niet van te voren kan zeggen maar het is een gevoel... en als ik dit nu al voel ben ik bang dat ik straks ook me weeen niet kan opvangen hoop dat jullie kunnen helpen groetjes
Ik weet niet hoe rug weeen voelen maar als het echt zo'n pijn doet dat zelfs een bad of douche het niet verlicht is het misschien verstandig om even je vk te bellen.
Hey..jeetje dat is vervelend! heb je er al over gedacht om eens bij de huisarts/verloskundige advies te vragen en evt. bij een fysio langs te gaan? Lage rugpijn komt me namelijk wel bekend voor, maar midden van je rug naar beneden trekkend...geen idee. Lastig ook dat warmte niet meer verzacht. Misschien moet je eens verder informeren, aangezien het niet nodig hoeft te zijn dat je zo vreselijk veel last hebt. Voor zover ik weet kun je rugweeen niet voorspellen maar goed, vrouwelijke intuitie wil het ook nog wel eens bij het rechte eind hebben! Hopelijk blijft het draaglijk en wordt je snel wat wijzer. Sterkte!