Hoi meiden, Ik heb een vraagje en hoop dat iemand mij hierbij kan helpen. Vorige week vrijdag dacht ik dat ik weer ongesteld was geworden, best veel bloedverlies en ik heb de hele dag last van ongesteldheidspijn gehad. Ik heb toen de dokter gebeld en die zei dat ik gelijk die dag weer moest beginnen met de pil. Dat heb ik toen gedaan alleen vanaf de volgende dag had ik geen bloedverlies of pijn meer. Dus blijkbaar toch nog niet echt ongesteld? Is het dan niet erg dat ik nu weer aan de pil ben?
hoiii. Ik ben gelijk na de bavlling gestart met de pil dus kwaad kan het niet. Mij is wel gezegd dat de eerste strip niet veilig is. Dus zou wel heel voorzichtig zijn nog.
Oke bedankt voor je reactie! Kan ik er nu vanuit gaan dat ik in de stopweek gewoon ongesteld word of is dat nog afwachten?
Volgens mij word je nu gewoon weer ongesteld in je stopweek, had namelijk hetzelfde probleem!! En ik werd weer ongesteld in mijn stopweek.
Hier precies hetzelfde gehad als jij beschrijft. Ik ben ook gewoon door gaan slikken en afgelopen maandag was het begin van de stopweek. Dag erna werd ik een beetje ongesteld en sinds vandaag is het goed op gang, Ik begin dus gewoon as maandag weer te slikken.
Ik weet niet of het zo is met de stop week. Ik heb nog een kleine 2 weken en verlies nog een beetje bloed.
Kan wel maar er werd mij aangeraden tot je eerste menstruatie te wachten en dan te beginnen met slikken op de 1e dag . Dan ben je daarna ook beschermd ( zou het zekere voor het onzekere nemen)
Gaat me niet om de bescherming (voor de zwangerschap 2 jaar condooms gebruikt) maar ik zie dat bloedverlies na de bevalling niet zo zitten... Bleh!!!
Hier viel het bloedverlies na de bevalling reuze mee, de 1e menstruatie ook en nu de 2e menstruatie in de stopweek. Heb nog nooit zoveel bloedverlies gehad als nu, ik denk dat het dus per persoon erg verschillend is.
kan wel alleen de eerste strip is niet veilig. Ik ben ook gelijk begonnen want het schijnt dat de stuwing minder is ik geef fles voeding. Dus kwaad kan het niet is mij aan geraden door de VK
Ik ben ook weer begonnen. Maar tegen mij zei de huisarst dan hij na 7dagen veilig is. Dus ik ben gewoon op een wille keurig moment begonnen.
raar dat je ha zij dat het na 7 dagen veilig is. De vk zij dat de eerste strip niet veilig is. En bij me vorige bevalling na een maand ook gelijk begonnen en toen werd mij ook gezegd dat de eerste strip niet veilig is. Best tegen strijdig zo. Maar ja pil is 28 dagen en gemeenschap is bij mij ttoch nog niet aan de orde hihi eerst de hechtingen der uit en goed genezen en niet meer bloeden Ik gebruik stirill 30 hoop dat ik het goed schrijff