Kortademigheid, hogere hartslag, slechtere conditie symptomen ''ontpillen''?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door active82, 28 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Een late eisprong dan inderdaad... Wat voor symptomen heb je ''last'' van dan?

2. Oxygen

Oxygen Actief lid

4 okt 2014
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken dezelfde stekende pijn/kramp als vorige keer, het bekende draadtrekkende slijm en dat ik gister en zonet in 1x super onredelijk ben.. echt heel kinderachtig.

Zaten net ergens koffie te drinken en hij kijkt ff op z'n telefoon en ik trek al bijna de jas aan.. "je luistert ook helemaal nooit naar me.." blabla... terwijl ik weet dat het echt aanstellerij is. Haha verschrikkelijk triest eigenlijk.

Hoe gaat het met jou?

Wanneer ging je ook alweer trouwen Span? ff niet opgelet volgens mij, sorry

3. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Haha je dat onredelijke herken ik ook wel... Van een mug een olifant maken ;).. Als je dan nu je eisprong hebt, heb je een erg lange cyclus. Of een eisprong overgeslagen ofzo (dat lees je ook nog wel eens). Hopelijk heb je nu ook daadwerkelijk je eisprong.

Ik voel mij nog steeds ''raar''. Beetje licht in het hoofd, rommelende/borrelende darmen (steeds het gevoel dat je naar de wc moet), ''zenuwachtig'' gevoel in de maag en enorm pijnlijke tepels. :(
    Morgen 14 km hardlopen.. Daar kijk ik ook wel een beetje tegen op. Hopelijk loop ik morgen wel gewoon lekker, daar gaan we voor!

4. Span

Span Lid

4 okt 2014
    50
    1
    8
    NULL
    NULL
    Morgen je lange loop al active!!? Gelukkig klinken je dingen niet meer zo belabberd als aan het begin, dus ik hoop voor je dat het goed gaat morgen! Zet 'm op!

Dat onredelijke herken ik ook! Ik kan zo opeens ontzettend emotioneel worden, jank de boel bij mekaar en krijg t nog voor elkaar dat vriendlief zich schuldig voelt... Hopelijk kunnen we er later om lachen :D

Ik heb de meeste dingen al klaar hoor! Wordt een klein feest, intieme dag, gewoon hier thuis. (dinsdag de 14e oxygen ;))

Morgen ga ik een testje doen! Het schijnt dat ik mijn laatste weekend als vrijgezel flink mag doorhalen, dus dat wil ik dan wel verantwoord doen ;)

Spannende dagen dus!! Voor ons allemaal!

5. Oxygen

Oxygen Actief lid

4 okt 2014
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes met hardlopen!!!
    Knap dat je het kunt.. ik loop alleen hard als ik achterna word gezeten! ;)
    Hopen dat het goed gaat en je niet meer zo benauwd bent!
    Zijn wel een beetje de symptomen die ik herken

Nou prachtig toch zo'n kleine bruiloft.. ik moet niet aan zo'n groot feest met polonaise en waar iedereen naar je kijkt, haha! Ga er lekker van genieten en ff lekker de bloemetjes buiten zetten in je laatste vrijgezelle weekend!

Fijn weekend dames!

6. Leo78

Leo78 Bekend lid

10 feb 2012
    910
    394
    63
    Hoi, ik ben 26 september gestopt met de pil en heb sindsdien bijna elke dag hoofdpijn. Dat herken ik niet van eerdere keren dat ik ben gestopt. Wel heb ik altijd al hoofdpijn gehad in de stopweek. Denk echt dat het hormoongerelateerd is.

7. Oxygen

Oxygen Actief lid

4 okt 2014
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend zoveel hoofdpijn..hopen dat het snel wat beter gaat naarmate de dagen/weken vorderen!

8. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    @leo78: herkenbaar! Ik ben nu een week gestopt en heb ook elke dag hoofdpijn!

9. Leo78

Leo78 Bekend lid

10 feb 2012
    910
    394
    63
    Sterkte allemaal! Vanochtend weer wakker met koppijn.

10. Oxygen

Oxygen Actief lid

4 okt 2014
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    Active: Hoe ging het lopen vandaag? Goeie tijd neergezet?

Ik heb sinds vandaag echt overal verschrikkelijke jeuk!
    Op m'n buik, armen, bij de borsten, mijn gezicht, handen.
    Las dat dit zowel zwangerschap als ontpil verschijnselen kunnen zijn. BOEEEE! :x

11. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    @leo87 en mamadelux5, ik had vlak na het stoppen van de pil ook erg veel last van hoofdpijn. Nu heb ik daar gelukkig geen last meer van!

Oxygen, ja het hardlopen ging echt heerlijk (ik was echt verbaast dat het zo goed ging). Ongeveer 14 km in 1 uur en 12 min, dus was echt super tevreden! Ik snap er niks van dat het nu ineens weer helemaal goed ging, maar daar ben ik natuurlijk alleen maar blij mee!

Vervelend he dat zwangerschapsverschijnselen zo lijken op ontpilsymptomen... Overal jeuk lijkt mij erg vervelend :-S!
    Verder geen ''symptomen''?

Bij mij is het allemaal nog wat hetzelfde (behalve dan dat het hardlopen wel weer goed gaat :))!

12. Dita84

Dita84 Niet meer actief

@ active82: je verhaal klinkt herkenbaar. Ook ik had last van hoofdpijn en vermoeidheid nadat ik gestopt ben met de pil. Heb de afgelopen weken echt waardloze tijden neergezet bij het hardlopen.
    Helaas ben ik de afgelopen week flink verkouden geworden (inclusief keelpijn en koorts), dus het één en ander kan met elkaar te maken hebben.

13. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Hoe gaat het met jullie?

Oxygen, heb je nog steeds zoveel jeuk? Of gaat dat nu beter? Nog steeds geen menstruatie te bekennen?

Span, geniet van deze dag! Heb je zaterdag nog een test gedaan?
    Leuke vrijgezellendag/avond gehad?

14. Span

Span Lid

4 okt 2014
    50
    1
    8
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!
    Ben zo druk geweest afgelopen dagen! Zaterdag testje gedaan, negatief! Dus heb heerlijk van mijn biertje kunnen genieten!
    Heel gezellig vrijgezellenfeest gehad en gister ook een supermooie dag gehad! Maandag had ik denk ik ongesteld moeten worden, maar nog niet geweest!
    Wel last van maagzuur en misselijkheid, maar de misselijk is niet zo erg gelukkig...
    Ook hier gewoon nog afwachten dus! !

Mooie tijd active! Daar moet je je vast al beter door voelen!
    Heeft de rest al wat meer duidelijkheid in de situatie? (Menstruatie enzo)

15. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Hallo,

Balen dat je een negatief testje had:(, maar wel fijn dat je een geslaagde vrijgezellendag hebt gehad en een mooie bruiloft! Nu nog aan het nagenieten? Heb je deze week nog vrij of moet je weer werken?

Ik had, als de cyclus gelijk netjes 28 dagen zou zijn, gisteren mijn menstruatie moeten krijgen, maar er is nu nog steeds niets te bekennen.
    Ik heb wel steeds het gevoel dat het komt, maar nee nog steeds niets...
    Voel mij nog steeds wel ''anders''; steekjes in mijn onderbuik, hele droge ogen (ik heb vanochtend nieuwe lenzen gepakt, maar dat maakt geen verschil), last van brok in een keel na eten. Maar het zal allemaal wel ''ontpillen'' zijn. Als er vrijdagochtend nog geen menstruatie te bekennen is, ga ik testen :)..

Oxygen, hoe is het nu met jou?

16. Oxygen

Oxygen Actief lid

4 okt 2014
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry meiden.. heb het erg druk, helemaal gesloopt nu en net ff tijd om een berichtje te typen.

Hier nog geen menstruatie, wel opgeblazen gevoel, zere borsten maar gelukkig geen jeuk meer! :)

Heb je een mooie dag gehad Span? Ga je nog met huwelijksreis?
    Toch wel spannend active zo'n testje.. hou ons op de hoogte!

17. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Oxygen, zo druk met werken e.d.? Op zich wel fijn, want dan ben je er ook niet zo druk mee bezig!

Bij mij nog steeds geen menstruatie... Als het morgenochtend nog steeds niet is, gooi ik er echt maar een testje tegen aan! Als die dan negatief is, dan is het allemaal gewoon ''ontpillen''. Ik houd jullie op de hoogte!

18. Span

Span Lid

4 okt 2014
    50
    1
    8
    NULL
    NULL
    Nu nog lekker vrij.. nog geen reis gepland, dat komt nog wel weer.
    Ik ben vandaag op dag 31 ongesteld geworden. Ik kan nu dus echt naar de volgende ronde. Voel me de laatste dagen ook erg goed weer...
    Hier is dus alles duidelijk en fijn!

19. Oxygen

Oxygen Actief lid

4 okt 2014
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wel fijn dat je weer door kan naar volgende ronde :)
    Ik heb op dit moment het gevoel dat ik elk moment ongesteld kan
    worden maar gebeurd niets. Stond vandaag op en liep een trap op, echt felle steek in m'n buik, deed echt pijn!
    Er gebeurd dus van alles maar wat is het.. geen idee!

Merk dat ik de laatste weken er al wat minder mee bezig ben dan
    eerder.. druk op het werk inderdaad. Ga over 2 weken met vakantie dus ff lekker relaxen!

Benieuwd naar je test active!

20. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Fijn Span dat je nu duidelijkheid hebt en op naar de volgende ronde kan!

Ik had vanochtend een negatieve test:(.. Nu hopen dat ik dan nu ook snel mijn menstruatie krijg! Het anders is er vooralsnog wel; steekjes/krampjes in onderbuik en lies, misselijk/brok in de keel na eten, allemaal pukkeltjes, maar goed dat is dan allemaal ontpillen!

Oxygen is bij jou de menstruatie al doorgebroken? Raar he dat je je zo bewust bent van allerlei dingen in je lichaam. Als je aan de pil bent, let je uberhaupt minder op je lichaam vind ik qua signalen e.d..

Maar nu ga ik het ook helemaal loslaten. Een leuk en druk weekend voor de boeg, dus dat is wel fijn!

Waar ga je heen op vakantie Oxygen?

Ik wens jullie alvast een goed weekend!

Deel Deze Pagina