Ik heb het verlossende antwoord gekregen via iemand van het forum , die persoon pendelt: ik heb een positieve zwangerschapstest in feb 2015. Zou zo vet zijn.. enige wat ik nu hoef te doen ik ff meer geduld hebben.. haha Vond je het ook spannend om te testen? vond ik altijd wel.. ook al hou je nergens rekening mee. Nu idd hopen dat menstruatie snel doorkomt, net als bij mij. We gaan naar Florida, jeeeej! Fijn weekend!!
Goedemorgen, Oxygen, wat houdt dat pendelen in? Ik heb er wel eerder iets over gezien, maar ik vraag mij af wat dat inhoudt... Het zou wel echt heel mooi zijn als dat ook klopt! Spannend en inderdaad nog even geduld hebben...! Ik vond het echt heel spannend om te testen.. Je houdt inderdaad nergens rekening mee, maar toch valt het dan wel weer tegen! Raar he... Hopelijk komt bij ons beide de menstruatie nu snel door, dan hebben we in ieder geval duidelijkheid! Super dat jullie naar Florida gaan. Hoe lang gaan jullie daar heen? Goed vooruitzicht! Fijn weekend!
Hallo dames, Zo lekker aan het genieten van het mooie weer dit weekend? Ik heb net weer hardgelopen, maar het ging weer echt voor geen meter. Heel apart. Vorige week ging het echt heerlijk en nu was het weer drama ! Beetje jammer. Daarnaast heb ik nu echt wel pijnlijke borsten (zijkanten), maar dat had ik ook altijd voor de onttrekkingsbloeding tijdens de pil, dus als dat nu hetzelfde is, komt mijn menstruatie er aan. Tijdens het hardlopen had ik trouwens enorm ''branderige'' borsten en tepels. Naar gevoel (en nog nooit zo gehad), maar dat is nu gelukkig weer over. Hoe gaat het bij jullie? Fijn weekend verder.
@ active82: misschien ten overvloede, maar draag je goede ondersteuning voor je borsten bij het hardlopen? Omdat je het alleen voelde bij het hardlopen en niet ervoor of erna. Ik ken je gevoel trouwens wat betreft dat testen. Ik reken nergens op, en toch was ik bij de laatste test verschrikkelijk zenuwachtig. @ Oxygen: klinkt goed, die vakantie!
Hallo! Weekend gaat zo snel voorbij ik heb altijd last van de zondagavond blues dus die begint meestal op zondagavond vanaf 7 uur ongeveer, als studio sport eropkomt :x Vervelend voor je dat het minder ging.. ben benieuwd of het idd een voorteken is dat je menstruatie eraan komt. Zou wel prettig zijn.. hoeveel dagen zit je nu? Weet niet hoe het precies gaat met het pendelen.. maar is een ketting met een soort pendel eraan. Daar schijn je dus antwoorden mee krijgen op levensvragen.. vond het wel grappig! Op de zondagavond dip na gaat het hier wel prima.. alleen onwijs buikpijn/kramp en het gevoel dat er iemand op drukt, heel apart.. Zit nu op dag 56.. Fijne avond!
@dita, ik had ook voor het hardlopen wel al gevoelige borsten. Eigenlijk sinds gisteren. Ik heb altijd weleen goede sportbh aan, zodat het zo weinig mogelijk beweegt. En nu heb ik ook echt wel last van mijn borsten en tepels. Er komt ook vocht uit mijn tepels als mijn vriend er in knijpt. Mhmm al op dag 56. Hopelijk wordt je snel ongesteld. Ik zit nu op dag 33, dus dat valt eigenlijk nog wel mee. Fijne avond!
Er gebeurd hier eindelijk weer wat.. Enorme ongesteldheidskrampen en gister in de ochtend en middag beetje bloed.. savonds ff niks en nu weer onwijs kramp maar nog niet veel te zien, Beetje bruin afscheiding/oud bloed. Zal ik gister dan als dag 1 rekenen van mn cyclus? Of wachten totdat het echt doorgebroken is..
Oxygen, is het bij jou al doorgezet? Ik denk dan inderdaad wel dat gisteren dag 1 was. Bij mij nog geen teken dat ik ongesteld wordt. Dat gevoel heb ik in ieder geval niet. Ik heb alleen pijnlijke zijkanten van mijn borsten, zo nu en dan steekjes in de onderbuik/lies en dan weer obstipatie en dan weer constipatie. Hopelijk zet het bij mij binnenkort ook door de menstruatie. Ik zit nu op dag 35, dus het valt echt nog wel mee, maar ik ben niet zo geduldig !
Oxygen, hoe is het bij jou nu? Ik heb ook van dit soort vage bloedingen en weet ook niet of ik het als menstruatie moet rekenen. Ik moet bekennen dat ik niet alles heb gelezen maar Active82, is je duizeligheid ed al over?
gemini020, vervelend van die vage bloedingen. Dan weet je inderdaad niet of het nu wel of niet je menstruatie is :-S.. Bij mij gaat het wel beter met de duizeligheid..Daar heb ik nog weinig last van gelukkig!
He gemini! Hoeveel dagen heb je dat al? Dit is vandaag mijn 3e dag dat het bruine afscheiding is met af en toe een bloed draafje/propje.. ik heb dit in mijn eerste cyclus tussendoor ook wel eens gehad voor 2 dagen. Denkt dat de menstruatie er wel aan komt.. ik heb ff gegoogled En de meeste mensen tellen pas als er echt bloed bij zit zoals een echte menstruatie.. ga dit dan ook maar doen. Active, bij jou alles nog rustig?
Ik heb het deze keer, eergisteren, maar 1 dag echt gehad, wel met inimini beetje bloed. In september was het twee dagen maar minder.
Bij mij alles inderdaad nog rustig. Nog helemaal niets te bekennen en ook nog geen signalen. Dus ik wacht maar "rustig" af!
Goedemorgen, Bij mij is het er ''ineens'' ook. Gisteravond na het klussen had ik al wat roze verlies/afscheiding op het wc-papier zitten en vanochtend was er ook wel bloed bij het naar de wc toe gaan. Dus ik heb nu een tampon in. Het is nog niet hevig, maar deze dag maar even afwachten.. Hoe is het bij jullie?
Heee wat goed! Je lichaam doet dus keurig haar werk, haha! Klinkt wel als een echte menstruatie! Ik heb nog steeds af en toe bruine afscheiding, alleen bij afvegen. Haha wat een smerige details.. dag 4 dus al
Goedemorgen, Bij mij is het echt menstruatie, geen twijfel! Hoe is het nu bij jou Oxygen? Nog steeds alleen bruin verlies? Ik wens jullie alvast een goed weekend!
Mooi zo active! Hopen dat de volgende cyclus ook zo verloopt. Ik heb idd alleen nog bruin verlies.. zet totaal niet door dus wacht maar rustig af.. Mijn eerste cyclus was 30 dagen..zit nu op dag 61, dacht eerst..aaa misschien heb ik wel cyclus overgeslagen maar ja, dan zou er inmiddels wel wat actie moeten komen lijkt me. Dit is dus dag 5 met bruine rommel
Wat raar he dat het dan eerste cyclus na de pil goed was en dan nu weer niet. Bij mij is het ook een beetje raar... gisteren en vanochtend wel veel bloed, maar de rest van de dag weinig. Nouja we zien wel het verder gaat.. Fijne avond!
Laten we het er maar op houden dat ons lichaam nog maar ff moet afkicken van de pil. Ik besef nu pas dat ik mijn lichaam gewoon 12 jaar lang vol heb gepropt met die hormonen..dacht er nooit echt overna. Had nog weer hardgelopen? Fijn weekend!
Dag 62 , na 5 dagen bruine afscheiding lijkt het de menstruatie eindelijk door te zetten. Natuurlijk had ik liever een positieve test maar wel opgelucht dat de menstruatie er is!