temperatuur gezakt, wat moet ik doen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door knor1981, 2 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

19 nov 2014
    1.640
    261
    83
    Wat zouden jullie doen.

Dochtertje voelde zich gister niet zo lekker, veel huilen wat ze normaal nooit doet. Ze had 37.8 en ik heb haar met een zetpil naar bed gedaanop normale tijd. savonds laatste flesje ging mooi leeg. Vandaag niks.meer aan de hand. Vanavond rond 7 uur weer 37.8 heb haar in bed gelegd zonder zetpil, ik denk kijk bij de laatste fles wel hoe het gaat. Nu had ze dus maar 36.2, ze voelde.(ook in het nekje) niet koud aan. Kan dat kwaad dat ie zo laag is en dat ie ruim 1.5 graad gezakt is? Normaal meet ik de temp niet.

Op haar kamer is het 15 graden en ze slaapt altijd in een dikke slaapzak met mouw, romper en shirtje met lange mouw. Broekje en sokjes nooit. Stop ze altijd nog onder het laken zodat ze wat strakker ligt. Heb nu voor de zekerheid ook nog het dekentje enkel over de beentjes gedaan.

Moet ik ze straks nu weer wakker maken om nog een keer te temperaturen of.Moet ik me niet zoveel zorgen maken.

2. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Weet je zeker dat je goed getemperatuurd hebt? Zo ja dan zou ik vannacht nog wel een keer temperaturen... Vind dit toch wel laag qua temperatuur

3. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Hoi,

Lastig he.. Ik zou het in de gaten maar niet teveel zorgen maken. Ze heeft geen ondertemperatuur en was natuurlijk helemaal in ruste. Onze zoon gaat bij hoge koorts soms ineens van 40+ naar 34+. Ik heb toen de hap gebeld en zij hebben uitgelegd dat interne thermometer dan van slag is. Dat zou snel moeten bijtrekken.
    Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken over deze temperatuur als ze rustig ligt te slapen.

4. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.277
    3.239
    113
    Vrouw
    Ik zou mij geen zorgen maken, dit heeft mijn zoontje ook wel eens. Na wat koorts / verhoging dan zakt de temperatuur vaak eerst en daarna pas weer wordt het normaal. Ik zou de volgende dag nog wel een keer tempen om te kijken of het weer stijgt.

Maar als je het niet vertrouwd, de hap bellen.

5. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.288
    23.408
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Heeft Dafne inderdaad ook. Dinsdag oorontsteking, koorts. Donderdag temp 36,3. Maak me er geen zorgen om.

Deel Deze Pagina